کد خبر : 1760455 | 18 خرداد 1400 ساعت 22:15 | 9.4K بازدید | 2 دیدگاه

برای اولین بار در تاریخ

یک زن رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس می شود

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد دبی هیویت از ژانویه 2022 کار خود را به عنوان رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس آغاز خواهد کرد.

یک زن رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس می شود

به گزارش "ورزش سه"، برای اولین بار در تاریخ فوتبال انگلیس یک زن ریاست اتحادیه فوتبال این کشور را بر عهده خواهد گرفت. دبی هیویت 57 ساله به عنوان نامزد حضور در این سمت بسیار مهم معرفی شده و در صورت تایید شورای FA یا همان اتحادیه فوتبال انگلیس از ژانویه 2022 کار خود را به شکل رسمی در این نهاد آغاز خواهد کرد.

 

دبی هیویت در حالی به عنوان رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس کار خود را آغاز خواهد کرد که پیش از این گرگ کلارک عهده دار این سمت بود اما او به دلیل اظهارات نژادپرستانه اخیر خود که جنجال زیادی نیز به پا کرد، از این مسند کنار گذاشته شد.

 

 

1610046

 

 

هیویت سابقه گسترده ای در تجارت دارد که نشان می دهد او اصلاً برای بر عهده گرفتن این وظیفه مهم فرد بی‌تجربه ای محسوب نمی شود. این خانم حتی پیش از این در مصاحبه ای از علاقه خود به فوتبال صحبت کرده و و گفته بود که از طرفداران پر و پا قرص این ورزش محسوب می شود.

 

هیویت در یکی از بحرانی ترین لحظات مالی در تاریخ مسئولیت اتحادیه فوتبال انگلیس را بر عهده خواهد گرفت. در واقع تخمین زده شده که خسارات مالی ناشی از Covid-19 تا سال 2024 به 300 میلیون پوند برسد و 124 نفر از کارکنان خود را اخراج کند؛ بنابراین او باید برای کنترل اوضاع از تجربه بالای خود در تجارت نیز بهره بگیرد.

دیدگاه‌ها