کد خبر : 1760467 | 18 خرداد 1400 ساعت 23:53 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

دو اسطوره ایتالیا مهمان ویژه بازی افتتاحیه یورو

گفته می‌شود فرانچسکو توتی و الساندرو نستا، دو اسطوره فوتبال ایتالیا، بازی این تیم مقابل ترکیه در افتتاحیه یورو را از نزدیک تماشا خواهند کرد.

دو اسطوره ایتالیا مهمان ویژه بازی افتتاحیه یورو

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های یورو از جمعه شب و بعد از یک سال وقفه ای که به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا به وجود آمد، آغاز خواهد شد؛ مسابقاتی که در آن تیم ملی ایتالیا در گروه A با تیم های سوئیس، ترکیه و ولز  رقابت خواهد کرد.

 

آتزوری بعد از روی کار آمدن روبرتو مانچینی دوباره به روزهای خوش گذشته بازگشته و به قاطعانه ترین شکل ممکن جواز حضور در بازیهای یورو را کسب کرد و همه مسابقات خود در مرحله مقدماتی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

 

تیم ملی ایتالیا یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شود، جمعه شب و در مسابقه افتتاحیه رقابت‌های یورو به مصاف ترکیه خواهد رفت؛ مسابقه ای که در شهر رم و ورزشگاه المپیکو برگزار می شود و به طور قطع از جذابیت های بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

 

 

1610063

 

 

در همین راستا رسانه های ایتالیایی گزارش داده اند که فرانچسکو توتی و الساندرو نستا، دو اسطوره فوتبال ایتالیا و البته شهر رم، مسابقه افتتاحیه یورو را از نزدیک تماشا خواهند کرد. این دو در کنار یکدیگر با تیم ملی ایتالیا در جام جهانی 2006 به مقام قهرمانی دست یافتند و از طرف دیگر اسطوره های شهر رم محسوب می شوند چرا که توتی تمام دوران فوتبال خود را در آاس رم پشت سر گذاشته و نستا نیز کاپیتان لاتزیو بوده است. همچنین گفتنی است که 16000 هوادار این بازی را از نزدیک تماشا خواهند کرد.

دیدگاه‌ها