کد خبر : 1760470 | 19 خرداد 1400 ساعت 00:08 | 30.3K بازدید | 3 دیدگاه

مهاجم سابق بشیکتاش به النصر پیوست (عکس)

وینسنت ابوبکر مهاجم تیم ملی کامرون و بازیکن سابق بشیکتاش و پورتو به صورت رسمی به النصر پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال النصر که به دنبال تقویت تیم خود جهت حضور قدرتمند در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا و لیگ حرفه ای عربستان است، به صورت رسمی با وینسنت ابوبکر مهاجم 29 ساله تیم ملی کامرون و باشگاه بشیکتاش ترکیه به توافق رسید.

 

 

1610071

 

 


این بازیکن که فوتبال را در کشورش آغاز کرد، پس از حضور در فرانسه و باشگاه لورینت، راهی پرتغال شد و لباس پورتو را بر تن کرد. این بازیکن سپس راهی بشیکتاش شد و برای این تیم در رقابت های سوپر لیگ ترکیه به میدان رفت.


وینسنت ابوبکر که سابقه 63 بازی ملی و 20 گل زده برای کامرون را در کارنامه دارد، در فصل گذشته 29 بار برای بشیکتاش به میدان رفت و 16 بار موفق به گلزنی شد ضمن اینکه 5 پاس گل نیز داد. این بازیکن در 125 بازی برای پورتو آمار 58 گل و 16 پاس گل را به ثبت رساند. 


وینسنت ابوبکر در سال 2017 به همراه تیم ملی کامرون قهرمان جام ملت های آفریقا شد. او همچنین سابقه 2 قهرمانی لیگ پرتغال در سال های 2018 و 2020، یک سوپرکاپ پرتغال در سال 2019 و یک جام حذفی پرتغال در سال 2020 با پورتو را در کارنامه دارد.

 

 

1610070

 


این بازیکن نقش تأثیرگذاری در دبل قهرمانی بشیکتاش در سوپرلیگ و جام حذفی ترکیه طی فصل گذشته داشت. او پیش از این در سال 2017 نیز با این تیم قهرمان لیگ ترکیه شده بود و پس از به دست آوردن هر دو جام داخلی ترکیه، از بشیکتاش جدا شد.


این بازیکن که بازوبند کاپیتانی تیم ملی کامرون را نیز بر بازو می بندد، در اردوهای اخیر تیم ملی کشورش نیز حضور داشت و در بازی های مقدماتی جام ملت های آفریقا از ابتدا در ترکیب ثابت تیم ملی کشورش به میدان رفت.


او پس از اتمام قراردادش با بشیکتاش، با انتقالی رایگان و 3 ساله راهی النصر شد تا پیراهن این تیم را در فصل بعد بر تن کند. الهلال نیز در نبرد با همشهری و رقیب دیرینه خود به دنبال جذب این بازیکن بود که در این دوئل ناکام ماند. بدین ترتیب وینسنت ابوبکر پس از اندرسون تالیسکا به دومین خرید النصر برای فصل جدید تبدیل می شود که این دو بازیکن در دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به مصاف تراکتور خواهند رفت.

دیدگاه‌ها