کد خبر : 1760501 | 19 خرداد 1400 ساعت 09:36 | 44.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت سرمربی تیم ملی کامبوج به دنیای بازیگری

هوندا سرمربی تیم ملی کامبوج که در بازی پیش رو حریف ایران خواهد بود تصمیم گرفته بار دیگر به دنیای بازیگری برگردد. او اینبار می خواهد در یک تیم پرتغالی بازی کند.

بازگشت سرمربی تیم ملی کامبوج به دنیای بازیگری 

به گزارش "ورزش سه"، سایت Besoccer در این باره می نویسد: کیوسکه هوندا پس از اخراج سرمربی بوتافوگوی برزیل، تیمی که در سال 2020 به آن پیوست  با این تیم اختلاف پیدا کرد و به نظر می‌رسد همکاری طرفین به پایان رسیده است. این مربی - بازیکن 34 ساله که هدایت تیم ملی کامبوج را هم بر عهده دارد حالا به دنبال تیمی دیگر برای ادامه دوران بازیگری خود است. سرمربی کنونی تیم ملی فوتبال کامبوج که تیمش روز جمعه در چارچوب انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا باید به مصاف ایران برود، مذاکراتی با باشگاه پورتیموننسه پرتغال آغاز کرده است. بنابراین عجیب نیست این بازیکن و سرمربی سرشناس ژاپنی تا چند هفته دیگر  با باز شدن پنجره نقل‌وانتقال‌های تابستانی به لیگ برتر پرتغال بپیوندد.

 

کامبوج شانسی برای صعود به دور دوم بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 در آسیا ندارد و به احتمال قوی در گروه c آخر می شود و به بهانه ی حذف کره شمالی نتایج این تیم هم از جدول بازی های گروه c پاک خواهد شد. در چنین شرایطی هوندا براحتی می تواند دغدغه های شخصی را دنبال کند و پیراهن باشگاه پورتیموننسه پرتغال را برتن کند. تیم ملی کامبوج در بازی رفت با ایران 14 بار دروازه اش در استادیوم آزادی و در مسابقه ای که بانوان هم به استادیوم آمده بودند باز شد و به نظر می رسد اینبار هم در بازی با ایران شکست سنگینی را متحمل شود.

دیدگاه‌ها