کد خبر : 1760506 | 19 خرداد 1400 ساعت 09:47 | 28.3K بازدید | 2 دیدگاه

بدشانسی در آخرین بازی تدارکاتی؛

خنده بنزما؛ مصدومیت جدی نیست؟ (عکس)

کریم بنزما، مهاجم تیم ملی فرانسه، شب گذشته در آخرین دیدار تدارکاتی این تیم در مسیر آمادگی برای رقابت های یورو، به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین بازی شد.

خنده بنزما؛ مصدومیت جدی نیست؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما شب گذشته در مسابقه تدارکاتی فرانسه برابر بلغارستان که به پیروزی 3-0 شاگردان دیدیه دشان انجامید، به دلیل مصدومیت زانو مجبور به ترک زمین بازی شد.

 

بنزما در دقیقه 39 این بازی، که آخرین مسابقه تیم ملی فرانسه پیش از دیدار با آلمان در رقابت های یورو 2020 بود، از کادر فنی خواست تا او را تعویض کنند.

فرانسه علاوه بر آلمان با پرتغال و مجارستان نیز هم گروه است و دو مسابقه خود را در مرحله گروهی در ورزشگاه پوشکاش بوداپست و با حضور تماشاگران انجام خواهد داد.

 

1610075

 

بنزمای 33 ساله پس از نزدیک به شش سال تبعید از تیم ملی فرانسه، برای مسابقات یورو به اردوی تیم ملی فرا خوانده شد اما اولیویه ژیرو، جانشین او در بازی برابر بلغارستان، با دبل کردن در دقایق پایانی بازی نشان داد که چرا فرانسه را بخت اول قهرمانی در یورو 2020 می دانند.

فرانسه در این بازی با گل دقیقه 29 آنتوان گریزمان و دو گل ژیرو در دقایق 83 و 90 توانست بلغارستان را 3-0 شکست دهد.

 

1610077

 

چهره گرفته و حتی به نظر گریان کریم بنزما روی نیمکت فرانسه این نگرانی را به وجود آورد که شاید این مهاجم ارزشمند یورو را از دست داده باشد. اما در دقایق پایانی بازی دوربین ها بنزما را نشان دادند که در کنار کیلیان امباپه، دیگر ستاره فرانسه، مشغول صحبت و خنده است و بسیاری این را به فال نیک گرفته و نتیجه گرفتند که مصدومیت این مهاجم فرانسوی آنقدر جدی نیست که یورو را از دست بدهد.

 

1610147

 

دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، پس از بازی درباره مصدومیت بنزما گفت: "پایش از کار افتاد. ماهیچه بالای زانوی او ضربه محکمی خورد. او دیگر بازی نکرد چون احساس گرفتگی در ماهیچه می کرد... تیم پزشکی کنار او هستند."

دیدگاه‌ها