کد خبر : 1760546 | 19 خرداد 1400 ساعت 12:32 | 20.4K بازدید | 2 دیدگاه

یحیی نگران کمال و امیری برای جدال سوپرجام

در شرایطی که پرسپولیس طبق برنامه اعلام شده باید 30 خرداد در سوپرکاپ برابر تراکتور قرار گیرد، مصدومیت دو بازیکن ملی‌پوش این تیم نگرانی بزرگی برای کادرفنی این تیم شکل داده است.

یحیی نگران کمال و امیری برای جدال سوپرجام

به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی نیا و وحید امیری که در اردوی تیم ملی حضور یافته بودند، اکنون با مصدومیت مواجه هستند تا وضعیت آنها برای جدال با تراکتور در سوپرجام نامشخص باشد.

 

کامیابی نیا البته پیش از اعزام تیم ملی به منامه با آسیب دیدگی مواجه بود و تلاش کادرپزشکی برای رساندن او به تمرینات گروهی بی نتیجه ماند تا در نهایت مجبور به ترک اردو و جایگزینی میلاد سرلک به جای وی شود. وحید امیری نیز که در دیدار برابر بحرین یکی از ستاره‌های تیم ملی محسوب می‌شد در جریان این بازی دچار آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ شده تا دیدار با کامبوج را به صورت قطعی از دست بدهد و کادرپزشکی در تلاش برای آماده سازی وی باشد.

 

با این حال بزرگترین نگرانی برای کادرفنی پرسپولیس است که بلافاصله بعد از بازگشت تیم ملی از منامه باید خود را مهیای جدال با تراکتور و دستیابی به اولین جام در این فصل کند. یحیی گل محمدی پیگیر وضعیت کامیابی نیا و وحید امیری برای دیدار با تراکتور در سوپرکاپ است و باید دید این دو ستاره قادر به همراهی این تیم در این جدال حساس خواهند بود یا خیر.

دیدگاه‌ها