کد خبر : 1760557 | 19 خرداد 1400 ساعت 13:17 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

در پی شیوع کرونا در اردوی اسپانیا؛

11 بازیکن زیر 21 سال در حباب احتیاطی انریکه

در آستانه مسابقات یورو 2020 یازده بازیکن زیر 21 سال اسپانیایی به حباب احتیاطی تیم ملی اسپانیا اضافه شدند.

11 بازیکن زیر 21 سال در حباب احتیاطی انریکه

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع دراردوی تیم ملی اسپانیا پس از مثبت شدن تست کرونای سرخیو بوسکتس و دیگو ایورنته بسیار حساس است. در روزهای آینده بسیاری از بازیکنان اسپانیایی که اکنون در تعطیلات به سر می برند مجبور خواهند بود تا بعضا تعطیلات خود را نیمه تمام گذاشته و خود را به حباب احتیاطی که لوییس انریکه به موازات اردوی بازیکنان اصلی تیم ملی اسپانیا تشکیل داده است معرفی کنند.

 

1610230

 

امروز صبح رسما یازده بازیکن از تیم زیر 21 سال اسپانیا به این حباب احتیاطی فراخوانده شدند.

آلوارو فرناندس، اوسکار مینگسا، مارک کوکوریا، برایان خیل، خوان میراندا، گونسالو ویار، پوسو، براهیم، زوبیمندی، یرمی پینو و خاوی پوآدو که روز گذشته در بازی دوستانه برابر لیتوانی به میدان رفته اند، به دستور لویس انریکه در کمپ سیوداد دل فوتبال باقی خواهند ماند تا مشخص شود وضعیت تیم ملی اسپانیا در روزهای آینده چگونه است.

 

1610229

 

این گروه از بازیکنان تیم ملی زیر 21 سال اسپانیا به هم تیمی های خود در حبابی احتیاطی شامل شش بازیکن؛ باریش مندس، رودریکو مورنو، فورنالس، کارلوس سلار و کپا، که انریکه در روزهای پیش تشکیل داده بود خواهند پیوست.

بازیکنان حاضر در این حباب احتیاطی به صورت موازی با بازیکنان اصلی در روزهای آینده به تمرین خواهند پرداخت تا مشخص شود آیا تعداد مبتلایان به کرونا به همان دو نفر محدود می شود و یا فاجعه ای غیرمنتظره در آستانه یورو 2020 در انتظار اسپانیایی ها است.

 

 

دیدگاه‌ها