کد خبر : 1760570 | 19 خرداد 1400 ساعت 14:31 | 11.4K بازدید | 1 دیدگاه

تکذیب واگذاری امتیاز تیم رضا عنایتی

باشگاه لیگ یکی هوادار تهران فروش امتیاز خود را تکذیب کرد.

تکذیب واگذاری امتیاز تیم رضا عنایتی

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته شایعات زیادی در مورد فروش امتیاز باشگاه هوادار شنیده می شود و اخبار متفاوتی در این راستا منتشر شده است.

 


با این حال روابط عمومی باشگاه هوادار با انتشار بیانیه ای فروش قطعی امتیاز هوادار را تکذیب کرد. در متن این بیانیه آمده است:
«بنفش ها که بنا به سیاست همیشگی شان و از بدو تاسیس همواره با رسانه ها و علاقه مندان به این مجموعه صادق بوده اند،کماکان نیز در همان چارچوب پیشین خود حرکت کرده و اطلاع رسانی در زمینه مسائل مجموعه را با قید فوریت و دقت در دستور کار قرار می دهد.


اما در رابطه با موضوع انتقال مالکیت باشگاه فرهنگی ورزشی هوادار به افراد یا نهادهای گوناکون،بدین وسیله به اطلاع می رساند همان طور که می دانید مادامی که در قراردادی میان فروشنده و خریدار امضایی رد و بدل نشود هیچ واگذاری رسمیت نمی یابد. جهت اطلاع شما علاقه مندان عزیز بد نیست ذکر این نکته که از میانه های فصل جاری بنفش ها همواره مد نظر مشتریان گوناگون قرار داشته و دارند و در این مقطع حساس زمانی نیز مذاکرات با چندین خریدار به صورت همزمان در جریان است که به محض نهایی شدن،مطابق رویه پیشین و از رسانه باشگاه به صورت رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.»
هوادار در لیگ دسته اول با مربیگری رضا عنایتی در صدر جدول قرار دارد.

دیدگاه‌ها