کد خبر : 1760572 | 19 خرداد 1400 ساعت 14:42 | 3.2K بازدید | 1 دیدگاه

نقاط ضعفمان را در ترکیه پوشش دادیم؛

بیگی: نساجی برای تک رقمی شدن می‌جنگد

هافبک نساجی امیدوار به کسب رتبه تک رقمی توسط این تیم است و می گوید با حضور الهامی شرایط در این تیم تغییر کرده است.

بیگی: نساجی برای تک رقمی شدن می‌جنگد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نساجی مازندران به تازگی از اردو ترکیه بازگشته و رفته رفته آماده شروع دوباره رقابت های لیگ برتر و انجام هفت بازی باقی مانده در شرایطی می شود که کار بسیار سختی برای ماندن در مسابقات پیش رو دارد. سعید بیگی هافبک این تیم در گفتگویی که با ما داشت، درباره اردوی ترکیه بیان کرد: در مورد اردوی خارجی باید بگویم که خیلی خوب بود و ما ۸ روز ترکیه بودیم. یکسری نقاط ضعف داشتیم که آن ها را پوشش دادیم و از نظر بدنی و روحی بچه ها به آمادگی خیلی خوبی رسیدند. انشاالله با یک روحیه خیلی خوب برای بازی با ماشین سازی حاضر شویم و دست پر از زمین بیرون بیاییم.


او در مورد برنامه نساجی برای ادامه فصل عنوان کرد: باید با تمام وجود در ۷ بازی باقی مانده به زمین برویم و امتیازها را جمع کنیم. هم  برای اینکه در جدول جایگاهمان را تغییر دهیم و هم برای تک رقمی شدن بجنگیم. انشالله با همت کادرفنی و بچه ها و  حمایت هواداران به خواسته ای که داریم برسیم و تمام هواداران عزیز را خوشحال  کنیم.


این بازیکن در مورد بهتر شدن روند نساجی در هفته های اخیر ادامه داد: با آمدن آقای الهامی شرایط‌ما از نظر روحی و تاکتیکی تغییر کرد و از نظر روحی و تاکتیکی بچه ها خیلی همدل شدند و خواسته‌های مربی را اجرا کردیم. خدا را شکر جوابش را هم در چند بازی اخیر گرفتیم و امیدوارم که در هفت بازی پیش رو تداوم داشته باشد.


وی در خصوص پرونده بازی سایپا و پیکان با توجه به این که رقیب مستقیم آنها در جدول هستند نظرش را اینگونه بیان کرد: اصولا من نباید نظری بدهم ولی امیدوارم تیمی که سه امتیاز متعلق به آن است به حقش برسد. درست است یکسری اشتباهات رخ داده ولی انشاالله در حق تیمی که زحمت کشیده و در زمین امتیاز گرفته جفا نشود وامیدوارم کمیته استیناف و فدراسیون خیلی دقیق و با تعامل این سه امتیاز را به تیمی بدهند که لیاقتش را دارد.


بیگی در پایان در مورد اینکه امسال در نساجی در چند پست بازی کرد افزود: من دقیقاً در ۴ پست برای نساجی بازی کردم. اول دفاع راست بودم بعد هم دفاع چپ و بعد هم در دفاع وسط و در هافبک دفاعی که پست اصلی من است ۴ بازی به میدان رفتم.در مابقی بازی ها در پست‌های دیگر بازی کردم و خدا را شکر عملکرد خوبی داشتم و توانستم کادر فنی و هواداران را راضی کنم. امیدوارم که با حمایت هواداران نساجی را به رتبه تک رقمی برسانیم و دلشان را شاد کنیم.

 

دیدگاه‌ها