کد خبر : 1760573 | 19 خرداد 1400 ساعت 14:44 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

دو المپیکی دیگر امشب معرفی می شوند

جنگ تمام عیار غول های کشتی ایران

بعد از قهرمانی محمدحسین محمدیان در جدال 97 کیلویی های ایران در لهستان، حالا نوبت به نبرد غول های سنگین وزن رسیده است.

جنگ تمام عیار غول های کشتی ایران

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام زیلکوفسکی لهستان که بعنوان آخرین مرحله از سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی برای المپیک توکیو و همچنین رنکینگ مسابقات جهانی 2021 نروژ محسوب می شود، از دیروز در شهر ورشو در حال برگزاری است و امروز با برگزاری مسابقات پنج وزن دوم به پایان می رسد.


روز گذشته در جدال سه کشتی گیر ایرانی وزن 97 کیلوگرم، محمدحسین محمدیان بود که عنوان قهرمانی را با شکست دادن دو رقیب خود به دست آورد. حالا امروز ایران در سه وزن دیگر نماینده دارد که البته رقابت در دو وزن بر سر تصاحب دوبنده تیم ملی است.
در وزن 61 کیلوگرم مسابقات به صورت دوره ای و در دو گروه برگزار می شود، که رضا اطری در گروه ب در مبارزه نخست با نتیجه 4 بر یک مغلوب نورسلیم سانایف دارنده مدال های نقره و برنز جهان از قزاقستان شد. وی در مبارزه بعدی به مصاف جهانگیرمیرزا توروب اف قهرمان آسیا از ازبکستان برود.


در وزن 74 کیلوگرم مصطفی حسین خانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف کامیل ریبسکی از لهستان می رود. یونس امامی دیگر نماینده کشورمان در این وزن که گروه حسین خانی حضور دارد، در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر مقابل دنیس پالوف از اوکراین به پیروزی رسید. وی در دور بعد به مصاف خادجی مراد گادجیف از آذربایجان می رود. دو نماینده کشورمان در صورت پیروزی مقابل حریفان خود در مرحله نیمه نهایی با یکدیگر کشتی خواهند گرفت.


در وزن 125 کیلوگرم که 9 کشتی گیر حضور دارند، امین طاهری در دور اول مقابل اولگ بولتین قهرمان آسیا از قزاقستان با نتیجه 5 بر یک به پیروزی رسید. وی در دور بعد به مصاف یوسف حمیدا از مصر می رود. امیرحسین زارع دیگر نماینده کشورمان در این وزن که در بالای جدول حضور دارد، پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف دیالدین عبدالمطلب از مصر می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و مرحله نیمه نهایی با برنده مبارزه میان براحال از الجزایر و الکساندر کولدوفسکی از اوکراین می رود. دو نماینده کشورمان در صورت پیروزی بر تمامی حریفان خود در دیدار فینال به مصاف هم می روند.

دیدگاه‌ها