کد خبر : 1760592 | 19 خرداد 1400 ساعت 16:02 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

مربی لبنان: در بدترین زمان ممکن اشتباه کردیم

جمال طاها مربی لبنان معتقد است که تیم او دیدار خوبی را مقابل ترکمنستان انجام داد اما با بدشانسی تن به شکست داد.

مربی لبنان: در بدترین زمان ممکن اشتباه کردیم

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت های مقدماتی جام جهانی، تیم ملی لبنان در حالیکه می توانست با کسب یک تساوی نیز تا حدود زیادی صعودش به مرحله بعد این مسابقات را قطعی کند، با وجود اینکه تا دقایق پایانی با نتیجه 2 بر یک پیش بود، ناگهان در عرض چند دقیقه 2 گل دریافت کرد و با حساب 3 بر 2 تن به شکست داد.


جمال طاها سرمربی لبنان معتقد است تیمش بازی خوبی را مقابل تیم ملی ترکمنستان انجام داده، اما در این مسابقه با بدشانسی روبرو شده است. مربی لبنان در نشست خبری پس از بازی گفت: ما مسابقه را به خوبی و با تمرکز آغاز کردیم و دو تیم در نیمه نخست از نظر عملکردی در یک سطح بودند اما در 45 دقیقه دوم حریف به گل رسید و ریتم بازی را شکست.


او افزود: تیم حریف اشتباهاتی انجام داد که نتیجه آن دریافت دو گل از سوی ما بود. پس از به ثمر رساندن گل دوم، از بازیکنان خواسته شد تا شش یا هفت دقیقه قبل از پایان بازی در میانه زمین بمانند تا از دروازه محافظت کنند. با این حال، تیم لبنان دچار اشتباهاتی شد که در طی آن حریف به گل رسید که این مسئله باعث از بین رفتن روحیه بازیکنان گردید.


طاها اظهار داشت: در چنین مسابقاتی معمولاً به بازیکنان باتجربه اعتماد می شود، اما فوتبال بر اساس اشتباهات است و تیم در زمان های پایانی بازی اشتباه کرد. ما روی اشتباه و خطاهایی که مرتکب شدیم روی ضربات آزاد دروازه مان باز شد. با این وجود هم ما هنوز شانس صعود داریم و بازی با کره جنوبی باقی مانده است.

دیدگاه‌ها