کد خبر : 1760742 | 20 خرداد 1400 ساعت 14:15 | 40.8K بازدید | 4 دیدگاه

جوردی آلبا:

وضعیت تیم ملی اسپانیا؟ از این بدتر نمی‌شود

جوردی آلبا حالا کاپیتان تیم ملی اسپانیاست ولی وضعیت لاروخا را نامساعد می داند.

وضعیت تیم ملی اسپانیا؟ از این بدتر نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که تست کرونای سرخیو بوسکتس کاپیتان اسپانیا مثبت اعلام شد و او با ترک اردو به بارسلونا بازگشت و تحت قرنطینه قرار گرفت. هنوز مشخص نیست او از فهرست لاروخا برای یورو 2020 خط خواهد خورد یا خیر.

در بازی دوستانه برابر لیتوانی هم به دلیل قرنطینه دیگر ملی پوشان اسپانیا، تیم زیر 23 ساله ها به میدان رفت.

دیه گو یورنته دیگر ملی پوش اسپانیا هم تستش دو روز پیش مثبت شد ولی دیگر بازیکنان لاروخا مشکلی ندارند و اگر تست بعدی نیز منفی شود، تمرینات از سر گرفته خواهد شد.

 

 

1609565

 

 

جوردی آلبا ستاره بارسا و کاپیتان جدید اسپانیا در مورد وضعیت تیم در آستانه شروع یورو 2020 گفت:« وقتی نتایج تست کرونا آمد، همه با تعجب به هم نگاه می کردیم. یک گیجی و گنگی خاصی در تمامی بازیکنان بود. البته تمام فصل گذشته درگیر تست های کرونا بودیم و فضای تازه ای نبود با این حال مثبت شدن تست بوسکتس خبر بدی بود. سپس یورنته به کرونا مبتلا شد و بله، باید بگویم که وضعیت اسپانیا دیگر از این بدتر نمی شود. نمی توانیم تمرین کنیم و منتظر تست های بعدی هستیم.»

 

 

1586391

 

 

آلبا ادامه داد:« جدایی بوسکتس از ما اتفاق بدی بود. او کاپیتان ماست و به او نیاز داریم و امیدوارم هر چه زودتر بهبود پیدا کند و در یورو 2020 حاضر باشد. البته این تصمیم لوئیس انریکه سرمربی تیم است اما بی تابم تا بازوبند را به سرخیو پس بدهم.

شرایط روحی؟ از این نظر خوب هستیم ولی باید شرایط عادی شود و بتوانیم به تمرین برگردیم تا هر چه سریع تر از لحاظ بدنی به فرم مطلوب برسیم. در واقع چاره دیگری نداریم.»

دیدگاه‌ها