کد خبر : 1760743 | 20 خرداد 1400 ساعت 15:06 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

جهان‌نجاتی: اهمیت ویژه‌ای برای بازی تاجیکستان قائلیم

معطلی 15 ساعته دختران ایران برای حضور در تورنمنت کافا

مربی تیم ملی فوتبال جوانان زنان ایران درکنفرانس مطبوعاتی تیم های شرکت کننده در تورنمنت کافا حضور یافت و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

معطلی 15 ساعته دختران ایران برای حضور در تورنمنت کافا

به گزارش "ورزش سه" در اولین کنفرانس خبری پیش از آغاز مسابقات کافا با حضور تیم ملی جوانان زنان ایران، مریم جهان‌نجاتی مربی تیم ملی جوانان به مریم آزمون در کسوت سرمربی، حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

 

جهان‌نجاتی درباره سطح آمادگی ملی‌پوشان گفت: تیم ملی ایران پروسه آماده سازی خود را با توجه به زمان محدودی که داشته، طی کرده است و مسابقات کافا استارتی است برای آغاز فعالیت تیم ملی جوانان برای مسابقات مهم پیش رو. متاسفانه فرصت دعوت از استعدادهای جدید نداشتیم اما تمرینات خوبی را پشت سر گذشته و اکنون در کشور تاجیکستان هستیم تا با رقبای خود به رقابت بپردازیم.

 

مربی تیم ملی جوانان زنان ایران درباره تفاوت تیم ملی در این دوره از رقابت‌ها با دوره پیشین گفت: تعدادی از بازیکنانی که تیم ایران را در دو سال گذشته همراهی کردند در این تیم حضور ندارند و به دلیل شرایط خاص کرونا این تیم نسبت به تیمی که در تورنمنت دو سال گذشته حضور داشت شرایط متفاوت تری از لحاظ تعداد برگزاری اردوها و بازیهای تدارکاتی داشته است.

 

او درباره نگاه تیم‌های ایران و ازبکستان به تورنمنت کافا به عنوان بازی‌های دوستانه گفت: خیر اصلا اینطور نیست. نگاه مدیریتی فدراسیون فوتبال به مسابقات کافا، کادرفنی و بازیکنان به علت تقسیم متعادل تری که در آسیای مرکزی از لحاظ رقبا برای ما وجود دارد، بسیار مهم است. این تورنمنت برای ما بسیار پر اهمیت بوده و هر ساله در تقویم برگزاری مسابقات AFC مشتاقانه به دنبال تاریخ مسابقات کافا هستیم. در واقع مسابقات کافا همواره میدانی بوده که به آماده سازی تیم های ما کمک شایانی کرده است.

 

در بخش پایانی صحبت‌های خود، مربی تیم ملی جوانان زنان ایران درباره دیدا با تاجیکستان، رقیب فردای ملی‌پوشان گفت: متاسفانه با ترانزیت 15 ساعته در فرودگاه ترکیه مواجه بودیم و بلافاصله فردا دیدار حساس خود را با تیم میزبان، تاجیکستان داریم و امیدوارم خستگی مسیر تاثیر زیادی بر عملکرد بازیکنان ما نگذارد. سرمربی تیم ملی نیز به دلیل مشکلات جسمانی که برایشان ایجاد شد نتوانستند در این کنفرانس حضور یابند.

دیدگاه‌ها