کد خبر : 1760768 | 20 خرداد 1400 ساعت 18:04 | 33.4K بازدید | 2 دیدگاه

رضایت کامبوجی ها از شکست کم گل مقابل عراق

یک روزنامه کامبوجی از ابراز رضایت هواداران این کشور بابت شکست کم گل مقابل عراق خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های ملی فوتبال ایران و کامبوج فردا شب و در دیداری از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، به مصاف هم می روند که با توجه به در پیش بودن دیدار حساس مقابل عراق، انتظار می رود که دراگان اسکوچیچ از ترکیب دوم خود در این بازی استفاده کند.


اما روزنامه kampucheathmey کامبوج در مطلبی به ابراز رضایت هواداران تیم از شکست کم گل مقابل عراق خبر داد. این روزنامه نوشت تیم ملی با 4 گل بازی را به عراق واگذار کرد اما هواداران از نتیجه کسب شده مقابل این تیم راضی بودند.

 

 

1610582

 


تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی، در بحرین مقابل عراق قرار گرفت و هواداران هر چند از قبل نتیجه بازی را می دانستند و اطلاع داشتند که کامبوج توانایی مقابله با عراق را ندارد اما خواستار شکست با حداقل اختلاف گل بودند.


پس از بازی، هواداران در فضای مجازی گفتند که کامبوج در شب مسابقه عملکرد خوبی داشت. آنها از فرم و نتیجه ای که بازیکنان ارائه دادند واقعاً متعجب بودند. یک طرفدار دیگر در نرم افزار تولا چت نوشت: حتی اگر کامبوج برنده نشود، اما این گل هواداران را برای شادی و پرواز هیجان زده می کند.


جوان دیگری که با اشتیاق بازی را تماشا می کرد با بازگشت کامبوج به بازی پس از به ثمر رساندن گل، فریاد شادی سر داد. مرد جوان گفت که خیلی خوشحال است و زمانی که فریاد کشید، فراموش کرد که خانواده در حال استراحت هستند.

 

 

1610583

 


تیم کامبوج قبل از دیدار با عراق، مقابل بحرین میزبان با دریافت 8 گل شکست خورد. با این حال در بازی دوم، کامبوج به خوبی رضایت هواداران را جلب کرد و عملکرد تعجب آور و همکاری خوبی از خود نشان داد. آنها این فرصت را داشتند که به تیم عراق حمله کنند و توانستند یک گل بزنند.


تیم کامبوج پس از دیدار با عراق ، در 11 ژوئن به مصاف قوی ترین تیم آسیا، ایران می رود. دیدار رفت دو تیم با نتیجه 14 بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

دیدگاه‌ها