کد خبر : 1760798 | 20 خرداد 1400 ساعت 21:00 | 29.6K بازدید | 5 دیدگاه

هیچ پولی بابت تبلیغات دریافت نکردیم؛

زیندینی: در بازی پرسپولیس نتیجه خوبی می‌گیریم

مدیرعامل مس رفسنجان به شایعات علیه تیمش درباره نتیجه دیدار با سپاهان واکنش نشان داد.

زیندینی: در بازی پرسپولیس نتیجه خوبی می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه" مجید زیندینی مدیرعامل تیم فوتبال مس رفسنجان در حاشیه برگزاری دیدار دوستانه با تیم سپاهان اصفهان که در نهایت با حساب یک بر یک مساوی به پایان رسید، به خبرنگاران گفت: پس از شکست مقابل سپاهان در لیگ برتر، تیم ما به بحران رفت و خداراشکر الان دو سه هفته است که بازیکنان در حال تمرین هستند و شرایط بسیار بهتر شده است. بازی با آلومینیوم اراک در اراک به تساوی یک بر یک رسیدیم.

 

وی درباره دیدار با سپاهان افزود: بازی امروز هم با توجه به رقیب به نامی چون سپاهان که در جدول رده‌بندی اول است، فکر می‌کنم نیمه اول را خوب بازی کردیم، تیم ما رفته رفته تا قبل از بازی با پرسپولیس آمادگی خودش را به دست خواهد آورد و انشالله برای بازی با پرسپولیس سعی می‌کنیم نتیجه خوبی را بگیریم.

 

زیندینی در واکنش به تعطیلی لیگ برتر به دلیل مسابقات ملی گفت: برای یکسری از تیم‌ها خوب شد و برای برخی تیم‌ها که در کورس قهرمانی بودند، بد شد؛ مطمئن باشید که بعضی از تیم‌ها پس از شروع دوباره لیگ، افت خواهند داشت. اما بعضی از تیم‌ها که کمی خستگی مسابقات را تحمل می‌کردند و بازیکنان آسیب‌دیده داشتند، به نفع‌شان بود. انشالله بتوانیم امسال همان‌طور که اول فصل قول دادیم، یک تیم باشخصیت و معتبر در لیگ برتر حفظ کنیم و برای سال آینده نتایج بهتری را کسب کنیم.

 

مدیرعامل مس رفسنجان در ادامه صحبت‌های خود، درباره شایعه تبانی با سپاهان در بازی رسمی لیگ برتری توضیح داد: مطمئن باشید، من این را به ضرس قاطع می‌گویم که این‌چنین چیزی نبوده و ما قبل از شروع مسابقه با سپاهان، قرارمان این بود که اگر گل اول را زدیم، تیم حالت دفاعی بگیرد اما متاسفانه دو اشتباه دروازه‌بان و مدافع تیم ما و دریافت دو گل باعث شد تا شیرازه تیم‌مان از حفظ بپاشد و تا تیم به شرایط عادی خود بازگشت، سپاهان حداکثر استفاده را کرد. اصلا به هیچ عنوان تبانی نبوده و بازیکنان ما به شدت پس از بازی ناراحت بودند؛ هر باشگاهی شخصیتی دارد و برای همان شخصیت، نه بازیکن و نه باشگاه و نه سرمربی و نه هیچ‌کس دیگر چنین کاری را نمی‌کنند.

 

مجید زیندینی در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: ما هنوز هیچ پولی بابت تبلیغات از سوی سازمان لیگ دریافت نکرده‌ایم و حتی نمی‌دانیم مبلغ آن چقدر است.

دیدگاه‌ها