کد خبر : 1760818 | 21 خرداد 1400 ساعت 00:53 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

نمایندگان کاراته ایران حریفان خود را شناختند

مسابقات گزینشی المپیک در پاریس قرعه کشی شد و نمایندگان کاراته ایران حریفان خود را شناختند.

نمایندگان کاراته ایران حریفان خود را شناختند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، مسابقات کاراته گزینشی المپیک توکیو به میزبانی پاریس طی روز‌های 21 الی 23 خرداد ماه با حضور حدود 500 ورزشکار از 98کشور برگزار می شود و تیم ملی کاراته کشورمان با چهار نماینده در این مسابقات حضور خواهد داشت.
 

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، نمایندگان ایران طبق زمان‌بندی اعلامی به مصاف رقبایشان می‌روند.

 


 در بخش بانوان: 

کاتا انفرادی:
فاطمه صادقی در گروه سه مقابل حریفانی از نروژ، ایرلند، پرو، ونزوئلا، فرانسه، تایلند، مجارستان، جمهوری چک، السالوادور، لهستان به رقابت خواهد پرداخت.

 

وزن منفی 61 کیلوگرم:
رزیتا علیپور پس از استراحت در دور اول با برنده دومینیکن و اسپانیا به مبارزه خواهد پرداخت.

 


در بخش آقایان:

کاتا انفرادی: 

ابوالفضل شهرجردی در گروه یک مقابل حریفانی از سالوادور، رومانی، ترینیداد توباگو، پرو، روسیه، فرانسه به رقابت خواهد پرداخت.

 

وزن منفی 67 کیلوگرم: 
امیر مهدی زاده پس از استراحت، در دور دوم با نادر ازوزی از تونس به رقابت خواهد پرداخت.


این رقابت‌ها به مدت سه روز  ادامه دارد و در نخستین روز (جمعه) فاطمه صادقی در بخش کاتای انفرادی بانوان از ساعت 11:30 و امیر مهدی زاده در وزن منفی 67 کیلوگرم آقایان از ساعت 13:30 به مصاف رقبایشان خواهند رفت.

در روز دوم مسابقات نیز ابوالفضل شهرجردی در بخش کاتا انفرادی آقایان از ساعت 11:30 و رزیتا علیپور در وزن منفی 61 کیلوگرم بانوان از ساعت 13:30 با رقبای خود مسابقه خواهند داد.  

 تیم ملی کاراته کشورمان با توجه به کسب سهمیه در اوزان دیگر در روز سوم مسابقات نماینده‌ای ندارد و پس از پایان مرحله حذفی هر رده دو فینالیست و دو نفر سوم در یک گروه به صورت دوره ای در همان روز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا در مجموع جواز حضور 24 قهرمان (سه نفر نخست هر رده) برای حضور در المپیک صادر شود.

دیدگاه‌ها