کد خبر : 1760865 | 21 خرداد 1400 ساعت 11:45 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

شکست یاران طیبی در فینال سوم لیگ پرتغال

تیم فوتسال بنفیکا در حضور ملی‌پوش ایرانی خود مقابل اسپورتینگ لیسبون شکست خورد.

شکست یاران طیبی در فینال سوم لیگ پرتغال

به گزارش "ورزش سه"، سومین مسابقه از پنج بازی فینال فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ برتر فوتسال پرتغال بامداد امروز(به وقت ایران) برگزار شد که تیم بنفیکا همانند دیدارهای اخیرش در حضور حسین طیبی در جمع نفرات اصلی، به مصاف اسپورتینگ لیسبون رفت.

 

یاران طیبی که در نخستین مسابقه فینال برابر اسپورتینگ لیسبون شکست خورده، اما در بازی دوم به پیروزی ۷ بر ۵ رسیده بودند، در سومین دیدار که جذاب‌تر و نزدیک‌تر از دو رقابت قبلی بود، در نهایت با اختلاف یک گل در زمین اسپورتینگ مغلوب شدند.

 

1610780

 

اسپورتینگ لیسبون که در سال ۲۰۲۱ به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی رسیده و برای کسب سه‌گانه در این فصل تلاش می‌کند، نیمه اول دیدار سوم فینال لیگ برتر فوتسال پرتغال مقابل یاران حسین طیبی را با تساوی یک بر یک به پایان رساند، اما در نیمه دوم توانست یک گل روی یک ضد حمله بزند و به برتری ۲ بر یک خانگی مقابل بنفیکا دست یابد.

 

تیم فوتسال بنفیکا ساعت ۲۱ یکشنبه شب(بیست و سوم خردادماه) در دومین میزبانی در فینال لیگ برتر پرتغال مقابل اسپورتینگ لیسبون قرار می‌گیرد که در صورت پیروزی، فینال پنجم در اواخر هفته آینده تکلیف تیم قهرمان این رقابت‌ها را مشخص می‌کند.

 

حسین طیبی، ملی‌پوش ایرانی تیم فوتسال بنفیکا که در دو فینال قبلی به ترتیب یک و دو گل به ثمر رسانده بود، در دیدار شب گذشته مقابل اسپورتینگ لیسبون نتوانست این روند را دنبال کند و ۱۸ گل این فصل خود را افزایش بدهد.

دیدگاه‌ها