کد خبر : 1760943 | 21 خرداد 1400 ساعت 18:59 | 21.6K بازدید | 2 دیدگاه

تعویض نیمکت در رم و تاتنهام؟

فونسکا جانشین مورینیو در تاتنهام!

رسانه های ایتالیایی گزارش کرده اند که پائولو فونسکا، سرمربی سابق تیم رم، به زودی با تاتنهام قرارداد امضا خواهد کرد.

فونسکا جانشین مورینیو در تاتنهام!

به گزارش "ورزش سه"، پائولو فونسکا طی روزهای آینده با تاتنهام قرارداد امضا خواهد کرد و جانشین ژوزه مورینیویی می شود که جای او را روی نیمکت رم گرفت!

اسپورت ایتالیا گزارش کرده است که مذاکرات بین تاتنهام و فونسکا از اواخر ماه گذشته میلادی، هم‌زمان با مذاکره با آنتونیو کونته، آغاز شد. این مذاکرات در هفته جاری شکل جدی تری به خود گرفته اند و فونسکا دو بار شخصا در جلساتی با مدیران باشگاه تاتنهام شرکت کرده است.

تاتنهام بسیار نزدیک به توافق با آنتونیو کونته، سرمربی سابق اینتر، بود اما دنیل لوی، رییس این باشگاه، مذاکرات با کونته را متوقف کرد.

 

1597850

 

فونسکا که تجربه هدایت رم و شاختار دونتسک را در کارنامه دارد، از پروژه ای که تاتنهام پیش روی او قرار داده راضی است و قرار است قراردادی تا ماه ژوئن سال 2023 با این باشگاه امضا کند که بندی برای تمدید در فصل های بعدی نیز دارد.

اسکای اسپورت و اسپورت ایتالیا اطمینان دارند که مذاکرات در مراحل پایانی خود قرار دارد و دو طرف پس از توافق بر سر جزییات باقی مانده، ظرف چند روز آینده این قرارداد را امضا خواهند کرد.

فونسکا قبل از انتصاب پوچتینو در سال 2014 کاندیدای مربیگری در تاتنهام بود و در توانایی کار با بودجه های محدود و همچنین اعتماد به بازیکنان جوان سبکی مشابه سرمربی آرژانتینی پیشین تاتنهام دارد.

 

1605982

 

ماه گذشته شایعاتی در ارتباط با بازگشت هیجان انگیز پوچتینو به اسپرز مطرح شد، اما پیچیدگی های مربوط به توافق با پاری سن ژرمن یک مانع بزرگ برای لوی و اسپرز بود که نتوانستند از آن عبور کنند.

دیدگاه‌ها