کد خبر : 1781597 | 01 مهر 1400 ساعت 23:16 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

فونسکا: سبک هجومی‌ام باعث شد سرمربی تاتنهام نشوم

پائولو فونسکا، سرمربی سابق رم، مدعی شد که سبک هجومی‌اش باعث شده به عنوان سرمربی تاتنهام انتخاب نشود.

فونسکا: سبک هجومی‌ام باعث شد سرمربی تاتنهام نشوم

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام پس از اخراج ژوزه مورینیو زمان زیادی را برای یافتن به دنبال سرمربی مناسب صرف کرد. جنارو گتوزو و آنتونیو کونته نیز در ابتدا جز گزینه‌های جانشینی این مربی پرتغالی به حساب می‌آمدند اما در نهایت با این باشگاه به توافق نرسیدند.

این تیم لندنی حتی پیشنهادی را به مائوریسیو پوچتینو، مربی سابق خود، ارائه کرد اما پاری سن ژرمن اجازه جدایی او را نداد و همین موضوع باعث شد که آنها مذاکراتی را با فونسکا انجام دهد که در مقطعی حضورش روی نیمکت تاتنهام قطعی به نظر می‌رسد.

گفته می‌شد فونسکا که در پایان فصل 22-2021 از هدایت رم برکنار شد برای امضای قرارداد دو ساله با تاتنهام به توافق رسیده اما حالا این مربی مدعی شده که انتخاب فابیو پاراتیچی به عنوان مدیر جدید فوتبال باشگاه باعث شده که این توافق به سرانجام نرسد.

 

1646901

 

این مربی 48 ساله در گفتگو با تلگراف اظهار داشت:« توافق انجام شده بود. ما در حال برنامه‌ریزی پیش فصل بودیم و تاتنهام خواهان مربی هجومی بود. هنوز چیزی اعلام نشده بود اما ما بازیکنان پیش فصل را هم برنامه‌ریزی کرده بودیم. اما وقتی مدیر جدید وارد باشگاه شد، همه چیز تغییر کرد و ما نتوانستیم روی ایده‌ها به تفاهم برسیم تا او مربی دیگری را به من ترجیح دهد. من اصولی دارم. می‌خواهم مربی تیم‌های بزرگ باشم اما در عین می‌خواهم پروژه درستی را پیش ببرم و در باشگاهی باشم که افراد به ایده‌های من و سبکم برای بازی باور دارند و این اتفاق با حضور پاراتیچی ممکن نبود.»

تاتنهام در نهایت با نونو اسپریتو سانتو، سرمربی سابق ولوز، به توافق رسید و فونسکا هنوز برای قبول هدایت تیمی به توافق نرسیده است.

دیدگاه‌ها