کد خبر : 1760982 | 21 خرداد 1400 ساعت 22:28 | 28.5K بازدید | 2 دیدگاه

مونت طرفدار شماره یک مودریچ؛

مونت: احساساتی شدم که مودریچ پیراهنم را خواست

انگلیس در نخستین بازی خود در یورو 2020 برابر کرواسی به میدان خواهد رفت و میسون مونت مشتاق رویارویی با لوکا مودریچ، کاپیتان کرواسی است.

مونت: احساساتی شدم که مودریچ پیراهنم را خواست

به گزارش "ورزش سه"، میسون مونت می گوید که از کودکی بازی های فوق ستاره کروات را تماشا می کرده و خوشحال است که اکنون برای سومین بار به مصاف او می رود.

مونت که در نوجوانی و در آکادمی چلسی بازیکن بسیار ریزنقشی بود از بازیکنانی مثل مودریچ و همچنین آندرس اینیستا الگو گرفت و توانست راهش را به بالاترین سطح فوتبال جهان باز کند.

مونت در حال حاضر به عنوان یک بازیکن ثابت در چلسی کلید مهمترین پیروزی تیمش مقابل رئال مادرید در چمپیونزلیگ بود، آبی ها در ادامه در فینال برابر منچسترسیتی پیروز شدند، اما مونت علاوه بر مدال قهرمانی در اروپا، گرفتن پیراهن مودریچ را نیز به عنوان یک لحظه مهم از رقابت های اروپایی می داند.

 

1611031

 

مونت گفت: "من پیراهن مودریچ را در خانه و کنار چند پیراهن از دیگر بازیکنان نگهداری می کنم. نگه داشتن این پیراهن های خاص حس خوبی می دهد.

قبل از اولین بازی‌مان برابر رئال با کواچیچ صحبت کردم و از او خواستم که اگر ممکن است بعد از بازی پیراهن مودریچ را بگیرم. من پیراهنش را گرفتم و در بازی دوم او از من پیراهنم را خواست چون من در بازی اول پیراهنم را به او نداده بودم.

 

1611033

 

کواچیچ گفت که او دوست دارد پیراهنش را با بازیکنان عوض کند و مودریچ آمد پیش من و پیراهن من را خواست و برای من در بازی های پیش رو آرزوی موفقیت کرد. اینکه با او صحبت کردم خیلی برای من عالی بود و اینکه او پیراهن من را خواست خیلی من را احساساتی و منقلب کرد.

مودریچ همیشه بازیکنی بود که من از او الگو می گرفتم. از زمانی‌که در لیگ برتر و در تاتنهام بازی می کرد من بازی های او را به دقت تماشا می کردم. بازی کردن مقابل او کمی عجیب بود چون من خیلی زیاد بازی های او را تماشا کرده بودم و به نحوی حرکات او را می شناختم و می دانستم می خواهد چکار کند.

 

1611032

 

اینکه طرفدار یک بازیکن باشید و سپس مقابل او بازی کنید خیلی کمک می کند زیرا می دانید که او دوست دارد چه کاری انجام دهد. تجربه بازی مقابل او به شما کمک می کند زیرا شما می خواهید در این بازی های بزرگ حضور داشته باشید و یاد بگیرید چگونه فشارها و لحظات حساس را کنترل کنید.

آن دو بازی مقابل رئال مادرید در مسیری که ما طی کردیم بسیار مهم بودند و من تجربه زیادی از آن دو بازی کسب کردم."

دیدگاه‌ها