کد خبر : 1761014 | 22 خرداد 1400 ساعت 01:51 | 59.1K بازدید | 4 دیدگاه

توقف اردن به سود شاگردان اسکوچیچ (عکس)

با توقف اردن مقابل کویت، شانس ایران برای صعود بیشتر شد.

توقف اردن به سود شاگردان اسکوچیچ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم کویت و اردن در روز ما قبل آخر مسابقات گروه B پیش مقدماتی جام جهانی باهم به تساوی بدون گل رسیدند. اردن برای افزایش شانس خود برای صعود به مرحله نهایی نیاز به پیروزی در این بازی داشت اما باوجود فشار روی دروازه حریف، موفق به کسب پیروزی نشد.

 

1611130

 

این فشار به خصوص در دقایق پایانی ادامه داشت و آنها دو بار نیز روی سرنگونی مهاجمانشان در محوطه جریمه اعتقاد به پنالتی داشتند اما مهمترین شانس این مسابقه را دروازه بان کویت از اردنی ها گرفت.

 

1611129

 

در دقیقه ۹۰ بازی روی اشتباه مدافع راست تیم کویت، مهاجم اردن با پیش روی به سمت دروازه حریف در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان قرار گرفت اما سیو خالد راشد مانع از گلزنی اردنی‌ها شد.

 

با این سیو، بازی اردن و کویت با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت تا آبی پوشان میزبان شانس صعود به مرحله نهایی را از دست بدهند و اردن هم در موقعیت نامطلوبی قرار گیرد.

 

1611128

 

اردن با این تساوی و برد استرالیا، شانس صدرنشینی را از دست داد و در جدول تیم‌های دوم هم با ۸ امتیاز پایین تر از ایران قرار گرفت.

 

در هفته آخر اردن با استرالیا بازی حساسی را خواهد داشت و برای صعود باید کانگوروهای صدرنشین را از پیش رو بردارد که در آن صورت هم اطمینان از صعود وجود نخواهد داشت.

 

در هفته آخر ایران با عراق بازی می‌کند و با کسب یک تساوی شانس بالایی برای صعود خواهد داشت.

دیدگاه‌ها