کد خبر : 1761020 | 22 خرداد 1400 ساعت 02:17 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

اینسینیه: مانچینی به ما گفت آرام بمانیم

لورنزو اینسینیه، ستاره تیم ملی ایتالیا، فاش کرد که روبرتو مانچینی بین دو نیمه دیدار امشب مقابل ترکیه از بازیکنان تیمش خواست تا آرامش‌شان را حفظ کنند.

اینسینیه: مانچینی به ما گفت آرام بمانیم

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا امشب موفق شد در دیدار افتتاحیه یورو 2020 با نتیجه 3-0 ترکیه را شکست بدهد؛ در حالی که موقعیت های این تیم در نیمه اول تبدیل به گل نشد و چند بار هم داور درخواست بازیکنان ایتالیا برای اعلام پنالتی به دلیل برخورد توپ به دست مدافعان ترکیه را رد کرد.


اینسینیه که گل سوم ایتالیا در این دیدار را به ثمر رساند، گفت:" هیجان انگیز بود. ما مقابل هواداران خودمان بازی کردیم. شروع کندی داشتیم اما توانستیم برگردیم و در نیمه دوم سه گل بزنیم.

 

1611145


مانچینی به ما گفت که آرامش مان را حفظ کنیم. او گفت که هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد و از ما خواست تا تمرکزمان را روی بازی حفظ کنیم. این کاری بود که انجام دادیم و به هدف مان رسیدیم.


قدرت ما در تیم است. مربی یک گروه فوق العاده ساخته که همه در خدمت تیم هستیم. ما همیشه تلاش می کنیم تا در خدمت تیم باشیم و حرکات خطرناکی در زمین انجام بدهیم. هرچند مهمترین مسئله کسب پیروزی است و اگر گل بزنم هم که چه بهتر.


شب ویژه ای بود. ما یک سال و نیم بود که پشت درهای بسته بازی می کردیم. بازی کردن مقابل هواداران فوق العاده بود. امیدواریم که در آینده مردم بیشتری به ورزشگاه بیایند."

دیدگاه‌ها