کد خبر : 1761056 | 22 خرداد 1400 ساعت 11:05 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

روزنامه کامبوجی: تیم ملی مقابل ایران رنج کشید

روزنامه کامبوجی با اشاره به شکست سنگین تیم ملی این کشور مقابل ایران نوشت که آنها مقابل ایران رنج کشیده اند.

روزنامه کامبوجی: تیم ملی مقابل ایران رنج کشید

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست 10 بر صفر تیم ملی کامبوج در دیداری از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 مقابل ایران، روزنامه کامبوجی خِمِر با تیتر "کامبوج در شکست 10 بر صفر مقابل ایران رنج کشید" نوشت: کامبوج شب گذشته در بازی های مقدماتی جام جهانی در بحرین به سختی شکست خورد، زیرا تیم برتر ایران با 10 گل از سد جنگجویان بیچاره انگکور گذشت.


کیسوکه هوندا مربی تیم ملی کامبوج بر خلاف مسابقات قبلی مقابل بحرین و عراق، در دیدار دیشب استفاده از یک سبک پاس کوتاه را انتخاب کرد. با این حال، آزمایش او به دلیل اینکه تیم قدرتمند ایرانی با هر اراده ای گل می زد، به طرز فاجعه باری پیش رفت.


مدافع تیم سار راتانا این اطمینان را داد که نام یک کامبوجی در لیست گلزنان بازی وجود دارد اما متأسفانه در دقیقه 32 این گل به خودی بود.


این پیروزی ایران را به امتیاز پانزدهم رساند. عراق که پس از این بازی هنگ کنگ را شکست داد، با دو امتیاز همچنان بالاتر از ایران باقی ماند. در روز آخر رقابت های انتخابی آسیا، این دو تیم باید به مصاف هم بروند که پیروزی تیم ملی ایران به معنی صدرنشینی در گروه است.


اکنون رقابت های مقدماتی جام جهانی برای جنگجویان انگکور با 8 بازی انجام شده و کسب 1 تساوی و 7 باخت ناامید کننده به پایان رسید. کسب تساوی مقابل هنگ کنگ که یک امتیاز مهم را برای تیم ملی رقم زد، تنها دستاورد کامبوج از این رقابت ها بود.

دیدگاه‌ها