کد خبر : 1761113 | 22 خرداد 1400 ساعت 15:44 | 16.7K بازدید | 2 دیدگاه

اسپیناتزولا:

می دانیم که می توانیم قهرمان یورو 2020 شویم

مدافع چپ رم و تیم ملی ایتالیا خوشبین است که بتوانند به فینال یورو 2020 در ومبلی لندن برسند.

می دانیم که می توانیم قهرمان یورو 2020 شویم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا شب گذشته بازی افتتاحیه یورو 2020 را با سه گل از ترکیه برد و قدمی محکم به سمت صعود به یک هشتم نهایی برداشت. مریح دمیرال(گل به خودی)، لورنزو اینسینیه و چیرو ایموبیله برای ایتالیا گلزنی کردند. آتزوری بازی بعدی خود را برابر ولز و سوئیس برگزار خواهد کرد.

در بازی دیشب لئوناردئو اسپیناتزولا یکی از ستاره های ایتالیا بود. او که برای رم بازی می کند، معتقد است این ایتالیا شانس مسلم قهرمانی یورو محسوب می شود.

 

 

1611291

 

 

اسپیناتزولا در مصاحبه با اسکای اسپورتس گفت:« همه به شکلی واضح می دانیم که تیمی خوب و باکیفیت هستیم و اینکه قادریم چه کارهایی انجام دهیم. در نهایت اما نتایج تعیین کننده هستند ولی خیال مان آسوده است. می دانیم که قادر به حضور در فینال و بالابردن جام هستیم.»

 

او در ادامه گفت:« برابر ترکیه صبور بودیم و در مجموع حریف نتوانست کار خاصی انجام دهد. وقتی گل به خودی به ثمر رسید، کار ساده تر شد چرا که ترکیه جلو کشید و فضاهای خالی بیشتری در دسترس مان قرار گرفت.

بازی کنار بونوچی و کیه لینی ساده ترین کار ممکن است چرا که همه چیز را برای تان راحت می کنند. به خوبی روند بازی را می خوانند و به شما کمک می کنند درک بهتری از بازی پیدا کنید. یک سال با کیه لینی در یووه بازی کرده ام و سبک بازی او را به خوبی می دانم. او بی نهایت روی بازی تمرکز دارد. و کار برای هم تیمی هایش را ساده تر می کند.»

 

 

دیدگاه‌ها