کد خبر : 1761009 | 22 خرداد 1400 ساعت 01:31 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

شروع رویایی یورو برای مهاجم ایتالیا (عکس)

ستاره لاتزیو موفق به گلزنی در دیدار افتتاحیه یورو 2020 شد.

شروع رویایی یورو برای مهاجم ایتالیا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا موفق شد با نتیجه سه بر صفر ترکیه را در دیدار افتتاحیه یورو 2020 شکست دهد. این دیدار که در ورزشگاه المپیکوی رم برگزار شد، در نیمه اول گلی در پی نداشت اما شاگردان مانچینی در 45 دقیقه دوم سه بار دروازه حریف را باز کردند.

 

بعد از گل اول ایتالیا که با اشتباه مدافع حریف به ثمر رسید؛ چیرو ایموبیله در دقیقه 66 با یک جایگیری به موقع، ریباند شوت اسپینازولا را که با عکس العمل خوب دروازه بان ترکیه همراه شده بود با یک شوت دقیق به گل دوم ایتالیا تبدیل کرد.

 

این چهارمین گل مهاجم 31 ساله تیم ملی ایتالیا در 5 بازی اخیر بود؛ ضمن اینکه ایموبیله با گلزنی در این دیدار، موفق شد برای اولین بار در یک تورنمنت بزرگ (جام جهانی – یورو) برای تیم ملی کشورش گلزنی کند.

 

1611120

 

این پایان شب رویایی مهاجم لاتزیو نبود؛ ایموبیله روی گل سوم تیمش هم نقش مهمی ایفا کرد و لورنزو اینسینیه در دقیقه 79 روی پاس موفق او به باز کردن دروازه ترکیه شد. به این ترتیب دیدار افتتاحیه یورو 2020 با یک گل و یک پاس گل به رویایی ترین شکل ممکن برای ایموبیله به پایان رسید.

 

گفتنی است که این چهاردهمین گل ملی ایموبیله بود؛ گلی که باعث شد این مهاجم در کنار بالوتلی، بهترین گلزن تیم ملی ایتالیا در بین بازیکنانی که هنوز در حال انجام بازی هستند لقب بگیرد.

 

1611119

 

دیدگاه‌ها