کد خبر : 1761120 | 22 خرداد 1400 ساعت 16:08 | 47.1K بازدید | 4 دیدگاه

مرا با رونالدو قیاس نکنید

قطعا در رئال می‌مانم؛ در یورو شانس قهرمانی هستیم

ادن هازارد اطمینان داد که فصل بعد نیز در رئال خواهد ماند و در مورد یورو 2020 نیز معتقد است بلژیک شانس مسلم قهرمانی است.

قطعا در رئال می‌مانم؛ در یورو شانس قهرمانی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، تا مدت ها مشخص نبود که ادن هازارد قادر خواهد بود به یورو 2020 برسد یا خیر. او کاپیتان بلژیک است ولی فصل قبل در رئال بارها با مصدومیت روبرو شد تا تردیدها در مورد حضورش در یورو به حداکثر برسد. در نهایت هازارد توانست دو ماه پایانی فصل را بدون مشکل سپری کند و با اعتماد روبرتو مارتینز سرمربی بلژیک به فهرست شیاطین سرخ اضافه شد.

بلژیک با روسیه، فنلاند و دانمارک هم گروه است و امشب در سن پترزبورگ به مصاف روسیه خواهد رفت.

 

 

1610857

 

 

ادن هازارد در آستانه این بازی گفت:« قرار نیست از ابتدا در بازی باشم تا به هر قیمتی نشان دهم که آماده هستم. معتقدم به زودی همان حس خوب را در پاهایم حس خواهم کرد. درمان خوب بوده ولی نیاز دارم دو یا سه بازی متوالی به میدان بروم. برابر روسیه از ابتدا در بازی نیستم و اگر هم باشم، مطمئن باشید تفاوت ها را رقم نمی زنم. حتی در نیمه دوم هم وارد زمین شوم نمی توانم کار چندان خاصی انجام دهم.

به تدریج اما می توانم قول بدهم که همان بازیکن گذشته خواهم شد ولی نمی خواهم فشار بیاورم. خوشبختانه در بلژیک من تنها بازیکن تعیین کننده نیستم.»

 

شانس بلژیک:« شانس مسلم قهرمانی هستیم و رنکینگ فیفا نشان می دهد که چه تیم خوبی هستیم. به عنوان پاسور ما کوین دی بروین را داریم که بهترین است. کسی بهتر از لوکاکو نمی تواند گلزنی کند. تیبو کورتوا بهترین گلر دنیاست و در هر پست بهترین ها را داریم. من کجای کارم؟ هیچ جا. من شاید در مجموع خوب باشم ولی به شکل خاص در چیزی بهترین نیستم. من یک ترکیب خوب هستم(می خندد).»

 

 

1598596

 

 

استرس در رئال به خاطر مصدومیت های زیاد:« طبیعی است چون رئال بهترین باشگاه دنیا و بالاتر از همه است. باید هم فشار روی بازیکن در رئال بالا باشد. رئال باشگاه رویاهایم است و افتخار می کنم پیراهنش را به تن دارم.»

 

مقایسه با رونالدو:« اصلا درست نیست. رونالدو سالی 60 تا 70 گل می زند ولی من شاید در هشت سال این تعداد گل بزنم. ما دو بازیکن متفاوت هستیم. برای مثال هرگز نمی توانم مثل او به هوا بپرم و ضربه سر بزنم. به رئال نیامدم تا جای رونالدو را پر کنم. به رئال آمدم تا ادن هازارد این تیم باشم.»

 

ماندنی شدن در رئال:« 100 درصد می مانم. حتی یک لحظه هم به ذهنم خطور نکرده که جدا شوم. می خواهم ثابت کنم چه بازیکنی هستم. رویای بازی در برنابئوی مملو از تماشاگر را دارم و امیدوارم کار بازسازی ورزشگاه هر چه زودتر تمام شود. دو سال اخیر برایم سخت گذشته است. ابتدا مصدومیت ها و سپس پاندمی کرونا اجازه نداده تا حس واقعی بازیکن رئال بودن را درک کنم. به بازی در برنابئوی پر از هوادار نیاز دارم.»

 

 

1608113

 

 

بازگشت آنچلوتی:« همه از او تعریف می کنند و می گویند که یک مربی بزرگ و یک انسان باشخصیت است. نیاز نبوده از دنیس مرتنز در مورد او سوال کنم چون در رئال به اندازه کافی بازیکن هستند که پیش از این با آنچلوتی کار کرده باشند. بنزما، مودریچ کروس و ....می توانند اطلاعات خوبی بدهند. آنچلوتی برایم پیغام فرستاد و گفت که خوشحال است به رئال برگشته و برایم آرزوی موفقیت در یورو 2020 کرد. بعدا فرصت برای صحبت باهم خواهیم داشت.»

 

دیدگاه‌ها