کد خبر : 1761129 | 22 خرداد 1400 ساعت 16:42 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

شکایت فدراسیون فوتبال کویت از داور بحرینی

فدراسیون فوتبال کویت از داور بحرینی بازی شب گذشته خود شکایت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های کویت و اردن در یکی از حساس ترین بازی های شب ماقبل پایانی دور دوم مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 به مصاف هم رفتند؛ دیدار حساسی که کسب هر نتیجه ای جز پیروزی برای کویت حکم پایان کار را داشت و اردن هم با توجه به تقابل شب پایانی اش با استرالیا، برای جا نماندن از کورس مدعیان صعود نیاز به شکست دادن کویت داشت.

 

این دیدار اما در نهایت با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید؛ این اتفاق در حالی رخ داد که کویتی ها معتقد بودند داور بازی بایستی یک ضربه پنالتی را برایشان در نیمه اول می گرفت و این اشتباه باعث تغییر سرنوشت آنها شده است.

 

کویت که شانس بسیار کمی برای صعود از گروه خود داشت، در زنده نگه داشتن همین شانس کم هم ناکام بود اما با متوقف کردن اردن، کمک زیادی به تیم ملی ایران کرد. البته کویتی ها در این دیدار بد شانس هم بودند. داور بازی در دقیقه 36 نیمه اول یک صحنه مشکوک را برای آنها پنالتی نگرفت در حالی که طبق تصاویر به نظر می رسد که توپ در داخل محوطه جریمه به دست بازیکن اردن برخورد کرده و می توانست پنالتی باشد.

 

1611302

 

به دنبال این اتفاق، فدراسیون فوتبال کویت از نواف شکرالله، داور بحرینی که علی رغم برخورد توپ به دست بازیکن اردن، آن را پنالتی اعلام نکرد، به فدراسیون جهانی فوتبال و کنفدارسیون فوتبال آسیا شکایت کرده است چرا که این اشتباه به قیمت پایان کار تیم ملی کویت در مقدماتی جام جهانی تمام شد. حال باید دید که واکنش FIFA و AFC به این ادعا چه خواهد بود؟

دیدگاه‌ها