کد خبر : 1761164 | 22 خرداد 1400 ساعت 19:26 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

ولز ۱- ۱ سوئیس؛ تقسیم‌امتیازات به سود ایتالیا و ترکیه

دو تیم ولز و سوئیس در مسابقه ای دیدنی به تساوی 1-1رضایت دادند.

ولز ۱- ۱ سوئیس؛ تقسیم‌امتیازات به سود ایتالیا و ترکیه

به گزارش "ورزش سه"، امروز و در دومین بازی گروه A رقابت های یورو دو تیم سوئیس و ولز به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 1-1 تمام شد.

 

بازی متعادل آغاز شد اما موقعیت نسبتا خوب اول مسابقه توسط بازیکنان سوئیس به وجود آمد. جایی که ضربه سر بریل امبولو با اختلاف از کنار دروازه عبور کرد.

 

 

1611347

 

 

در دقیقه 15 اولین موقعیت بسیار مهم بازی توسط ولز خلق شد؛ جایی که ضربه سر فوق العاده کیفر مور با واکنش استثنایی یان سومر همراه شد و توپ به کرنر رفت.

 

در دقیقه 27 این سوئیس بود که می توانست دروازه ولز را باز کند اما ضربه هریس سفروویچ بعد از چرخش فوق‌العاده او با اختلاف کمی از کنار دروازه عبور کرد.



در لحظات پایانی نیمه اول هریس سفروویچ به یک موقعیت خوب دیگر دست یافت اما ضربه او در مصافی تقریباً تک به تک با دروازه ولز به بیرون رفت تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل تمام شود.

 

نیمه دوم با شروع فوق العاده سوئیس همراه شد. بریل امبولو در مصافی تک به تک با دروازه ولز قرار گرفت اما ضربه او با واکنش استثنایی دنی وارد به کرنر فرستاده شد. با این حال خود امبولو روی همان کرنر و با یک ضربه سر مهارنشدنی گلزنی کرد تا سوئیس با یک گل پیش بیفتد.

 

1611343

 

1611344

 

 

در دقیقه 61 ولز این فرصت را داشت که کار را به تساوی بکشاند اما ضربه بن دیویس از پشت محوطه جریمه با اختلاف تقریبا کم از بالای دروازه سوئیس به بیرون رفت.

 

در دقیقه 66 امبولو می‌توانست گل دوم خود و سوئیس را به ثمر برساند اما ضربه فنی او با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه ولز عبور کرد.

 

در دقیقه 75 بالاخره قفل دروازه سوئیس شکست و ولز توانست گل تساوی را به ثمر برساند. ارسال جو مورل به روی دروازه با ضربه سر تمام کننده کیفر مور همراه شد تا نتیجه 1-1 شود.

 

 

1611342

 

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد ماریو گاورانوویچ موفق شد گل دوم را وارد دروازه ولز کند اما بعد از مراجعه داور به VAR این گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

 

در دقیقه 90 امبولو می توانست یک بار دیگر دروازه ولز را باز کند اما ضربه سر او توسط دروازه بان حریف به کرنر فرستاده شد تا مسابقه با همان تساوی 1-1 تمام شود.

دیدگاه‌ها