کد خبر : 1761174 | 22 خرداد 1400 ساعت 20:11 | 39.5K بازدید | 0 دیدگاه

شیرین کاری دوباره از بازیکنان تیم ملی ولز (عکس)

بازیکنان تیم ملی ولز باز هم به شکلی متفاوت از حالت عرف در ابتدای بازی عکس تیمی گرفتند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ولز در اولین گام در رقابت های یورو 2020 برابر تیم ملی سوئیس با نتیجه 1-1 متوقف شده و به تقسیم امتیازات رضایت داد. اما بازیکنان تیم ملی ولز باز هم نظم معمول در گرفتن عکس تیمی را رعایت نکرده و در بین کاربران شبکه های اجتماعی سوژه شدند.

 

در چند سال اخیر بارها شاهد آرایش متفاوت بازیکنان تیم ملی ولز هنگام عکس گرفتن در ابتدای مسابقه بودیم و امروز نیز این اتفاق دوباره تکرار شد. در حالت عرف معمولا پنج یا شش بازیکن در ردیف بالا و دیگر بازیکنان در ردیف پایین حضور می یابند. امروز بازیکنان تیم ملی ولز این قاعده را بر خلاف بسیاری از مسابقات رعایت کردند، اما بیش از حالت معمول به سمت چپ متمایل شده و شرایطی غیرعرف را ایجاد کردند که باز هم مورد توجه قرار گرفت.

 

1611363

 

البته در گذشته شاهد کارهایی عجیب تر از این هم از بازیکنان تیم ملی ولز بوده ایم و حتی آنها قاعده حضور سه یا چهار بازیکن در ردیف بالا و باقی بازیکنان در ردیف پایین را نیز اجرا کرده بودند. تیم ولی ولز حداقل دو بار دیگر و برابر تیم های ترکیه و ایتالیا در این تورنمنت بازی خواهد کرد و باید دید برنامه بعدی این تیم برای عکس های تیمی چه خواهد بود.

 

1611361

 

1611362

دیدگاه‌ها