کد خبر : 1761179 | 22 خرداد 1400 ساعت 20:44 | 9.1K بازدید | 1 دیدگاه

گرت بیل: کلاس بازی تیم ملی ولز را نشان دادیم

گرت بیل، کاپیتان باتجربه تیم ملی ولز از عملکرد این تیم در دیدار مقابل سوئیس رضایت دارد.

گرت بیل: کلاس بازی تیم ملی ولز را نشان دادیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ولز در روزی که نمایش چندان خوبی برابر تیم ملی سوئیس نداشته و در برخی دقایق بازی خوش شانس هم بود، در نهایت برابر این تیم به تساوی 1-1 رسیده و موفق به کسب یک امتیاز شد. گرت بیل که هرگز عملکرد قابل قبولی در این دیدار نداشت، مدعی شد این تساوی می تواند سکوی پرتاب تیم ملی ولز برای صعود به دور بعدی رقابت های یورو 2020 باشد.

 

1611356

 

گرت بیل گفت: "هر دو تیم تلاش کردند بازی خود را ارائه دهند و کمی در جریان مسابقه تنش ایجاد شد، اما در کل نتیجه بدی نگرفتیم و باید به فکر نکات مثبت بود. ما می خواستیم در این بازی پیروز شویم و موقعیت هایی هم روی دروازه سوئیس داشتیم، اما آنها نیز چند  فرصت برای گلزنی خلق کردند.

 

 وقتی با یک گل از حریف عقب افتادی ممکن است شرایط برای هر تیمی خیلی دشوار شود، اما مثل همیشه شخصیت و ثبات زیادی از خود نشان داده، کلاس بازی ولز را ثابت کردیم و موفق شدیم گل خورده را جبران کنیم. ما خیلی تلاش کردیم و بازی کردن در این گرما سخت است، اما من به عملکرد بازیکنان تیم ملی ولز افتخار می کنم. بعد از مسابقه به بازیکنان ولز که باید از این نتیجه به عنوان سکوی پرش به مرحله بعدی استفاده کنیم. اکنون باید روند ریکاوری را طی کرده و آماده دیدار بعدی تیم ملی ولز بشویم."

دیدگاه‌ها