کد خبر : 1761234 | 23 خرداد 1400 ساعت 09:37 | 14.8K بازدید | 1 دیدگاه

آصفی: استقلال بحران دارد اما آن را حل می‌کنیم

در شرایطی که این روزها در کانون حواشی مربوط به اختلاف نظر هیات مدیره با مدیرعامل قرار دارد، حمیدرضا آصفی به توضیح درباره آخرین وضعیت آن می‌پردازد.

آصفی: استقلال بحران دارد اما آن را حل می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که خلیل زاده به دلیل مشکلات شخصی در بازداشت به سر می‌برد، بحث‌هایی زیادی درباره اختلاف نظر هیات مدیره استقلال با مدیرعامل این باشگاه نیز شکل گرفته و حتی چندی پیش آنها طی بیانیه‌ای مشترک ضمن اعلام این موضوع، خواهان حل مشکل از سوی وزیر ورزش شده بودند.

 

حمیدرضا آصفی، یکی از سیاسی‌ترین اعضای هیات مدیره کنونی استقلال که سابقه حضور در دو دوره به عنوان سخنگوی دولت را در کارنامه دارد و سال‌ها نیز به عنوان سفیر ایران در کشورهای امارات، آلمان و فرانسه مشغول به کار بوده، این روزها با اعتماد دیگر اعضای هیات مدیره کارهای باشگاه را برعهده گرفته و چندی پیش نیز به دلیل مشکلات مالی که در غیاب رییس هیات مدیره به وجود آمده بود، وظیفه امضا چک‌های باشگاه نیز برعهده وی گذاشته شد.

 

آصفی که طی مدت حضور در استقلال کمتر صحبت کرده و سعی داشته در سکوت و سایه کار را دنبال کند، در خصوص اینکه وظیفه امضای چک‌های این باشگاه را در غیاب خلیل زاده عهده‌دار شده به ایلنا گفته: این مسئولیت را پذیرفتم چون باشگاه استقلال در بحران بود و باید از بحران خارج می‌شد، به همین خاطر قبول کردم که فعلا من چک‌ها را امضا کنم.

 

چرا ریاست هیات مدیره را نپذیرفتید؟ عضو هیات مدیره استقلال در واکنش به این سوال مدعی است که مشکلات شخصی مانع از قبول آن شده است: این مسئولیت را به دلیل مسائل شخصی قبول نکردم، یکسری مشکلات وجود دارد که باید برطرف شود و به همان دلایل ریاست هیات مدیره را نپذیرفتم همچنان به عنوان عضو هیات مدیره کنار استقلال هستم.

 

او درباره شرایط باشگاه استقلال و نگرانی‌های هواداران این تیم گفت: بله، قبول دارم که شرایط باشگاه اصلا خوب نیست اما اینطور نیست که همه تقصیرها روی گردن یک نفر باشد و باید تلاش کنیم تا این مشکل را برطرف کنیم. همه ما مشکلات و خصوصا نگرانی هواداران را درک می‌کنیم. در تلاش برای حل و کاهش آن خواهیم بود و امیدوارم شرایط باب میل هواداران پیش برود. 

 

حمیدرضا آصفی درباره اختلاف هیات مدیره با مدیرعامل که این روزها به بزرگترین حاشیه این باشگاه تبدیل شده، گفت: همه مشکلات اختلاف هیات مدیره با مدیرعامل نیست و ما باید تلاش کنیم که این مشکلات فراوان را حل و فصل کنیم.

عضو هیات مدیره استقلال همچنین درباره احتمال حضور فرهاد مجیدی در جلسه هیات مدیره بعد از انتقاداتی که به برخی مشکلات این تیم داشته نیز گفت: یکسری هماهنگی صورت گرفته که ایشان در جلسه هیات مدیره حضور پیدا کرده و مشکلات‌شان را مطرح کنند.

دیدگاه‌ها