کد خبر : 1761248 | 23 خرداد 1400 ساعت 10:08 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

باید راهکاری پیدا کنم

واکنش مربی روسیه به نخستین شکست در یورو

استانیسلاو چرچسوف، سرمربی روسیه، پس از شکست برابر بلژیک در اولین مسابقه از یورو 2020، می گوید که این تیم به دنبال عوض کردن اوضاع است.

واکنش مربی روسیه به نخستین شکست در یورو

به گزارش "ورزش سه"، روسیه شب گذشته در نخستین دیدار خود در یورو 2020 برابر بلژیک 3-0 شکست خورد تا استانیسلاو چرچسوف در کنفرانس پس از بازی بگوید که تیمش به دنبال عوض کردن اوضاع در ادامه این تورنمنت خواهد بود.

روسیه اما راه دشواری برای صعود از این گروه در پیش دارد، مخصوصا با توجه به دروازه بان بی تجربه‌شان آنتون شونین و نداشتن عمق در زمین که اغلب این تیم را برابر حریفان قدرتمند فلج می کند.

 

1611522

 

چرچسوف گفت: "ما هنوز در این رقابت ها حاضریم. ما سیستم خود را انتخاب کردیم که تا قسمتی هم کار کرد اما بعد شروع کردیم به از هم پاشیدن. بلژیک گل زد و بعد دیگر گرفتن توپ از آنها سخت بود."

چرچسوف گفت بازیکنانش با گل زودهنگام روملو لوکاکو روحیه خود را از دست دادند و برای به دست آوردن دوباره خونسردی خود به مشکل برخوردند.

سرمربی روسیه افزود: "ما امید داشتیم که مسابقه بهتری داشته باشیم، هم از نظر نتیجه و هم از نظر نمایشی که ارائه دادیم."

 

1611521

 

با وجودی که بلژیک کوین دی بروین، یکی از مهمترین ستاره های خود را در اختیار نداشت، اما توانست روسیه را به طور کامل کنترل کند و فاصله زیادی که دو تیم در توانایی و کیفیت با هم دارند را به خوبی به نمایش بگذارد.

چرچسوف گفت که تیم روسیه باید پیش از دیدار روز چهارشنبه برابر فنلاند، بار دیگر خود را جمع کند و تلاش کند تا ورق را برگرداند.

چرچسوف اضافه کرد: "ما از این شرایط بیرون خواهیم آمد. ما خودمان خودمان را در این شرایط قرار دادیم و حالا باید راهی برای بیرون آمدن از این موقعیت پیدا کنیم."

 

 

 

دیدگاه‌ها