کد خبر : 1761283 | 23 خرداد 1400 ساعت 12:07 | 17.7K بازدید | 3 دیدگاه

مدافع عراق: به دنبال پیروزی برابر ایران هستیم

علی فائز مدافع تیم ملی عراق که پس از شکست ویروس کرونا در تمرین شب گذشته تیمش حضور یافت، گفت برای بازی با ایران آماده است.

مدافع عراق: به دنبال پیروزی برابر ایران هستیم

به گزارش "ورزش سه"، علی فائز مدافع تیم ملی عراق که در ابتدای برگزاری مسابقات مقدماتی جام جهانی به ویروس کرونا مبتلا شده بود، روز گذشته و پس از منفی شدن تست کرونایش، در تمرین ریکاوری کشورش حضور پیدا کرد.


علی فائز مدافع تیم ملی عراق در حاشیه تمرین دیروز گفت: خدا را شکر حال من خیلی خوب است و از کسانی که جویای احوال من بودند، تشکر می کنم. خیلی دوست داشتم در این بازی ها حضور داشته باشم ولی تقدیر الهی اینگونه بود. من، کادرفنی، بازیکنان و هواداران عراقی بابت نتایجی که در دو بازی گذشته کسب کردیم، خوشحالیم.


او ادامه داد: ان شالله بتوانیم بازی آخر با ایران بهترین نتیجه را کسب کنیم و با صدرنشینی به کار خود در این رقابت ها پایان دهیم. خیلی خوشحالم که تست کرونای من منفی شد و سعی میکنم خودم را برای بازی با ایران به بالاترین میزان آمادگی برسانم.


البته روزنامه بغداد الیوم و همچنین وب سایت عراقی شفق نیوز مدعی شدند که این بازیکن به دلیل عدم آمادگی جسمی و فنی ممکن است در لیست رسمی این بازیکن برای مسابقه با تیم ملی ایران غایب باشد.

دیدگاه‌ها