کد خبر : 1761361 | 23 خرداد 1400 ساعت 18:45 | 53.8K بازدید | 6 دیدگاه

انتقاد تند اشمایکل؛ یوفا تصمیم مسخره ای گرفت

پیتر اشمایکل، اسطوره فوتبال دانمارک، از تصمیم یوفا مبنی بر برگزاری ادامه مسابقه این کشور با فنلاند در شب گذشته انتقاد کرد.

انتقاد تند اشمایکل؛ یوفا تصمیم مسخره ای گرفت

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه کریستین اریکسن به شکلی عجیب و وحشتناک به روی زمین افتاد، بازی بین دو تیم دانمارک و فنلاند به مدت 41 دقیقه به حالت تعلیق درآمد. این بازیکن بعد از به هوش آمدن به بیمارستان منتقل شد و این گزینه برای دو تیم وجود داشت که یا همان شب گذشته و یا امروز بعد از ظهر ادامه بازی خود را برگزار کنند.

 

با این حال و بعد از کش و قوس‌های فراوان یوفا اعلام کرد که با درخواست بازیکنان دو تیم ادامه بازی همان دیشب برگزار شود؛ اتفاقی که نهایتا رخ داد و فنلاند موفق شد با یک گل از سد دانمارک عبور کند.

 

 

1611414

 

 

اما پیتر اشمایکل، اسطوره فوتبال دانمارک، تصمیم یوفا مبنی بر برگزاری ادامه بازی در همان شب را مسخره تلقی کرده است. او گفت: " این یک تصمیم مسخره از سوی یوفا است. آنها باید سعی می کردند سناریوی متفاوتی را ترتیب دهند و کمی دلسوزی نشان دهند اما این کار را نکردند. این بدترین دو ساعت در فوتبال من خواهد بود. چنین اتفاق وحشتناکی رخ داده و یوفا این گزینه را به بازیکنان می دهد که بعد از بیرون رفتن از زمین دوباره ادامه بازی را برگزار کنند یا اینکه مسابقه فردا ظهر انجام شود.

 

این چه نوع گزینه ای است که یوفا در اختیار بازیکنان قرار داده؟ اصلا به نتیجه ای که در بازی رقم خورد کاری ندارم و فقط بحث من این است که چگونه با این وضع امکان بازی کردن وجود دارد."

دیدگاه‌ها