کد خبر : 1761385 | 23 خرداد 1400 ساعت 21:10 | 50.8K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی دانمارک:

دیدن‌لبخند اریکسن خوب بود؛باید خودمان را جمع کنیم

کاسپر هولمناد، سرمربی تیم ملی دانمارک، درباره اتفاقات شب گذشته و وضعیت کریستین اریکسن صحبت کرد.

دیدن‌لبخند اریکسن خوب بود؛باید خودمان را جمع کنیم

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته شاهد آن روی ترسناک فوتبال بودیم؛ جایی که کریستین اریکسن، هافبک تیم ملی دانمارک، در جریان بازی برابر فنلاند به شکل بسیار نگران کننده ای روی زمین افتاد. حتی بازی نزدیک به یک ساعت متوقف شد اما هر طور که بود نهایتاً مشخص شد که حال اریکسن بهبود یافته و او یک خطر بزرگ را پشت سر گذاشته است.

 

 

1611795

 

 

کاسپر هولماند، سرمربی تیم ملی دانمارک، یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرده تا در مورد وضعیت اریکسن صحبت کند. او گفت: "کریستین کلاً نگران ما و خانواده اش بود. او از ما درباره احساس‌مان سوال پرسید و این سخاوت او را نشان می دهد؛ همچنین نشان می‌دهد که چه انسانی است. او دوست دارد ما بازی کنیم و وقتی خودش هم به فوتبال نزدیک است احساس خوبی دارد. دیدن لبخند او خوب بود و سعی می‌کنیم که بعد از این اتفاق خودمان را جمع کنیم."

 

سرمربی دانمارک در مورد این که از بازیکنان دو تیم درخواست شد یکی از این دو مورد یعنی برگزاری ادامه بازی در همان دیشب و یا انجام مسابقه در ظهر امروز را انتخاب کنند، گفت: "حالا که به این قضیه نگاه می کنم، به نظرم این اشتباه بود که از بازیکنان بخواهیم یکی از این دو سناریو را انتخاب کنند. آنها درمورد از دست دادن یا ندادن بهترین دوست خود اطمینان نداشتند. حس می کنم نباید بازی می‌کردیم. باید سوار اتوبوس می شدیم و به خانه باز می گشتیم. این یک تصمیم دشوار بود اما نهایتاً بازیکنان باید تصمیم می گرفتند و من فکر می‌کنم که کاملاً اشتباه بود.

 

من افتخار می کنم که مربی این تیم هستم.  صحبت در مورد پول در فوتبال زیاد است اما ما دیدیم که فوتبال واقعا چیست؛ روحیه تیمی، دلسوزی و عشق.  این سیگنالی بود که نشان می داد فوتبال واقعاً چیست.

 

 

1611436

 

 

واکنش ها از بازیکن به بازیکن متفاوت است، مهمترین چیز گفتگوی امروز با کریستین بود. دیدن کریستین امروز مثبت بود. همه باید به تصویری که در ذهن دارند فکر کنند. ما به آنها وقت خواهیم داد. این چیزی است که ما باید با آن کنار بیاییم. البته به این سرعت نیز امکان فراموش کردن آن وجود ندارد."

دیدگاه‌ها