کد خبر : 1761424 | 23 خرداد 1400 ساعت 23:26 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

طلسم عجیب تیم ملی هلند امشب باطل می شود؟

تیم ملی هلند مدت هاست در حسرت پیروزی در رقابت های یورو بوده و امیدوار به تغییر شرایط در مسابقه امشب است.

طلسم عجیب تیم ملی هلند امشب باطل می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند در رقابت های یورو 2012 در گروهی دشوار و در کنار تیم هایی چون آلمان، پرتغال و دانمارک قرار گرفت. هلند در آن تورنمنت در هر سه مسابقه مغلوب شد و بدون کسب حتی یک امتیاز و با قرار گرفتن در رتبه آخر دور گروهی، به شکلی مفتضحانه تورنمنت را ترک کرد.

 

1611857

 

اما در رقابت های یورو 2008، هلند شروعی فوق العاده داشت و در گروهی با حضور تیم هایی بزرگ مانند ایتالیا و فرانسه در صدر جدول قرار گرفت. اما در دور حذفی آنها مغلوب روسیه شگفتی ساز با گاس هیدینگ شد تا وداعی غیرمنتظره با مسابقات داشته باشد. هلند به قدری آن جام را خوب شروع کرد که امید اول قهرمانی تلقی می شد، اما آن تیم نیز در دور حذفی توفیقی نداشت.

 

اما لاله های نارنجی در رقابت های یورو 2016 حضور نداشتند. آنها در مرحله پلی آف مغلوب چک شده و نتوانستند جواز صعود به مسابقات را کسب کنند. در واقع تیم ملی هلند در هر چهار مسابقه آخر خود مغلوب شد و در 13 سال اخیر در کسب پیروزی در جام ملت های اروپا ناکام بوده است. تیم فرانک دی بوئر امیدوار به شکسته شدن این طلسم عجیب در دیدار امشب مقابل اوکراین و کسب پیروزی در اولین دیدار مرحله گروهی است. البته تیم دی بوئر در یک سال اخیر عملکرد چندان درخشانی نداشته و هواداران این تیم امید زیادی به موفقیت هلند در این تورنمنت ندارند.

 

1611859

دیدگاه‌ها