کد خبر : 1761446 | 24 خرداد 1400 ساعت 13:05 | 65.6K بازدید | 5 دیدگاه

گزینه رسانه‌ای پرسپولیس راهی الدحیل می شود

در حالیکه طی روزهای گذشته نشریات تونسی و مصری از علاقه پرسپولیس به فرجانی ساسی خبر داده بودند، اما این بازیکن راهی الدحیل می شود.

گزینه رسانه‌ای پرسپولیس راهی الدحیل می شود

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای گذشته رسانه های عربی از جمله نشریه «الیوم السابع» مصر و همچنین روزنامه «تونس الرقمیة» در اخباری از علاقه باشگاه پرسپولیس به فرجانی ساسی ملی پوش تونسی باشگاه الزمالک مصر خبر داده بودند.


با اینکه این اخبار توسط باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی تکذیب نشد ولی یکی از سایت های خبری از برقراری تماس هایی با ساسی خبر داده بود. ظاهرا واسطه هایی که مانوئل ژوزه سرمربی سابق الاهلی مصر، او را به پرسپولیس آورده بودند، در تلاش برای لینک کردن ساسی به سرخپوشان پایتخت بوده اند.

 

1612040


با این وجود، روزنامه های الرایة و الشرق قطر از حضور این بازیکن در الدحیل خبر دادند. الشرق به نقل از منابع تونسی نوشت فرجانی ساسی و باشگاه الدحیل در مورد تمام جزئیات قرارداد به توافق رسیده اند و این بازیکن طی چند ساعت آینده به صورت رسمی به رسانه ها معرفی شود. نکته قابل توجه این است که بازیکن تونسی برای هواداران تیم الزمالک نیز پیام خداحافظی ارسال کرده است.


الرایة نیز نوشت که ساسی در مورد تمدید قرارداد خود با تیم مصری به توافق رسمی نرسید. ضمن اینکه رادیو IFM تونس گزارش داده است که فرجانی ساسی قبلاً قرارداد جدید خود با باشگاه الدحیل را امضا کرده است تا به مدت 3 فصل در این تیم حضور پیدا کند و این انتقال طی روزهای آینده به صورت رسمی اعلام می شود.

دیدگاه‌ها