کد خبر : 1761491 | 24 خرداد 1400 ساعت 11:13 | 71.1K بازدید | 12 دیدگاه

قایدی و تمرین شادی گل برابر عراق (عکس)

مهدی قایدی پس از عملکرد بسیار خوبی که در بازی با کامبوج داشت، از انگیزه های بالایی برای درخشش این بار مقابل عراق برخوردار است.

به گزارش "ورزش سه"، تمرین تیم ملی برای تقابل با عراق، روز گذشته در ورزشگاه النجمه برگزار شد که طی آن ملی پوشان پس از پیروزی روحیه بخش برابر کامبوج، با انگیزه های فراوان خود را برای نبرد حساس روز سه شنبه آماده کردند تا با پیروزی مقابل حریف سنتی خود، به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد شوند.


مهدی قایدی مهاجم بوشهری و جوان تیم ملی ایران که در بازی با کامبوج در نیم ساعت پایانی وارد زمین شد و عملکرد بسیار خوبی را نیز در ترکیب تیم ملی از خود به نمایش گذاشت و حتی به عنوان بهترین بازیکن میدان نیز انتخاب شد، از انگیزه و روحیه بالایی برای درخشش در بازی با عراق برخوردار است.


قایدی که نزدیک به دو ماه پیش با استقلال و در لیگ قهرمانان آسیا، مقابل تعداد زیادی از بازیکنان فعلی تین ملی عراق در پیراهن الشرطه قرار گرفت و در دو بازی رفت و برگشت موفق به کسب پیروزی شد، با شناخت بهترین نسبت به سایر ملی پوشان، مقابل این حریف قدرتمند قرار خواهد گرفت.


باشوی کوچک که احتمال می رود اسلحه پنهان اسکوچیچ در بازی روز سه شنبه باشد، می تواند با ورود به زمین مسابقه و تغییر جریان بازی و همچنین افزایش بار تهاجمی ایران، مدافعین حریف را به دردسر بیندازد و به همین دلیل کادرفنی تیم ملی نگاه ویژه ای روی درخشش و آمادگی این بازیکن مستعد و آینده دار دارد.
قایدی که در دیدار با الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا و بازی با کامبوج در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر شادی های ویژه و جالب توجهی را از خود به نمایش گذاشت، احتمالا در فکر انجام یک پروژه جدید مقابل عراق است تا در صورت گلزنی، بتواند شادی جالب توجهی را از خود به نمایش بگذارد. باید دید این مهاجم بوشهری تا چه اندازه در باز کردن دروازه صدرنشین گروه سوم موفق خواهد بود.

 

1611974

دیدگاه‌ها