کد خبر : 1761494 | 24 خرداد 1400 ساعت 11:31 | 8K بازدید | 3 دیدگاه

هوادار – خیبر؛ دوئلی برای لیگ برتری شدن

امروز و از هفته ی 29 او لیگ یک دیدار حساسی در استادیوم غدیر تهران برگزار می شود که میزبان تیم هوادار با رهبری غلامرضا عنایتی است و در آنسوی میدان هم شاهد حضور خیبری ها خواهیم بود. تیم عبدالله ویسی.

هوادار – خیبر؛ دوئلی برای لیگ برتری شدن 

به گزارش "ورزش سه"، هوادار اگر چه از نظر مالی شرایط ابتدای فصل را ندارد اما حالا که صدر جدول را در اختیار گرفته با هر شرایطی به دنبال صعود به لیگ برتر برای تغییر وضعیت است؛ حتی اگر قرار باشد به خاطر این موفقیت پاداشی دریافت نکند. دو تساوی در برابر تیم های استقلال خوزستان در اهواز و فجر سپاسی در خرم آباد کمی شرایط تیم خیبر را برای صعود سخت کرده است. این تیم هم اکنون با 42 امتیاز در رده ی هفتم جدول قرار دارد. این بازی به نوعی سومین بازی مستقیم تیم خیبر با تیم های مدعی در هفته های اخیر به حساب می آید. با توجه به این شرایط خیبر برای اینکه در کورس صعود باقی بماند باید برنده از میدان خارج شود و این همان ایده ای است که تیم میزبان هم دارد. نتیجه ای غیر از پیروزی ممکن است منجر به صدرنشینی تیم بادران یا مس کرمان در پایان هفته ی اخیر شود. 

 

در روزهای اخیر غلامرضا عنایتی فشار را از روی دوش شاگردانش برداشته است. او گفته تیمش تا همین جای کار هم شاهکار کرده و به نوعی قهرمان شده است. اما قطعا اگر هوادار نخواهد مسابقات را با قهرمانی و صعود مستقیم به لیگ برتر به پایان ببرد یک افسوس بزرگ برای غلامرضا عنایتی و شاگردانش باقی خواهد ماند. بنابراین قابل پیش بینی است امروز شاگردان این مربی با همه ی توان برای کسب سه امتیاز بازی کنند. 

 

و اما خیبر که با 36 گل زده تهاجمی ترین تیم بازی ها به حساب می آید؛ با فراز و نشیب هایی که داشته  به تجربیات خوبی دست پیدا کرده است. نتایج این تیم در دور برگشت بازی ها قابل تحسین است و اگر این فصل لیگ برتری نشود با روندی که در پیش گرفته و کیفیتی که از خود نشان داده می تواند در فصل بعدی یکی از گزینه های اصلی صعود به لیگ برتر باشد. خیبر اگر در دور رفت هم این چنین فوتبال می کرد اکنون به مراتب شرایط بهتری برای صعود به لیگ برتر داشت. هر چند هیچ چیز برای شاگردان عبدالله ویسی تمام نشده است. دوئل آنها امروز می تواند به بهانه ی صعود به لیگ برتر باشد.

دیدگاه‌ها