کد خبر : 1761497 | 24 خرداد 1400 ساعت 11:48 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

محرومیت مربی ویتنام در بازی سرنوشت ساز

سرمربی ویتنام به دلیل محرومیت نمی تواند تیمش را در بازی حساس مقابل امارات همراهی کند.

محرومیت مربی ویتنام در بازی سرنوشت ساز

به گزارش "ورزش سه"، پارک هونگ سئو سرمربی تیم ملی ویتنام نمی تواند در بازی روز سه شنبه مقابل میزبان گروه G یعنی امارات تیمش را همراهی کند و باید از روی سکوها نظاره گر عملکرد شاگردانش باشد.
در جریان پیروزی روز جمعه ویتنام مقابل مالزی، این مربی کره ای به دلیل اعتراض به تصمیمات داور مسابقه یک کارت زرد دریافت کرد، تا با دریافت دومین کارت زرد خود در مسابقات مقدماتی جام جهانی، از همراهی تیمش محروم شود. او پیش از این در سپتامبر 2019 و در جریان تساوی بدون گل مقابل تایلند یک اخطار گرفته بود.


بدین ترتیب و مطابق با قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا، ورود وی به رختکن و حضور در تونل استادیوم یا منطقه فنی، از جمله منطقه ای که برای بازیکنان ذخیره در نظر گرفته شده، ممنوع است. او می تواند در جایگاه تماشاگران بنشیند اما اجازه ورود به مناطق مجاور زمین را ندارد.


ضمن اینکه او به هیچ وجه نمی تواند در طول مسابقه با کسی تماس گرفته یا شخصی با او تعامل داشته باشد یا در مصاحبه بعد از بازی و فعالیت های رسانه ای مرتبط در زمین شرکت کند.
دستیار پارک یعنی لی یانگ جین در غیاب او تیم را مدیریت خواهد کرد. لی در آموزش فنی و ارائه گزینه های تاکتیکی به پارک نقش اساسی دارد. از زمان شروع مربیگری ویتنام در سال 2017، این دومین باری است که پارک از حضور در یک مسابقه محروم می شود.


ویتنام در گروه G رقابت های مقدماتی جام جهانی با 17 امتیاز صدرنشین است و تقریبا صعود خود به مرحله بعد را قطعی کرده مگر اینکه اتفاقات عجیب و غریبی در روز پایانی رخ دهد که مانع از صعود آنها به دور اصلی و مقدماتی جام جهانی 2022 قطر شود.

دیدگاه‌ها