کد خبر : 1761512 | 24 خرداد 1400 ساعت 12:49 | 30.4K بازدید | 2 دیدگاه

نیمار با تعقیب لیونل مسی، به پله هم رسید

نیمار در بازی بامداد امروز مقابل ونزوئلا با یک گل و یک پاس گل با رکورد 47 پاس گل پله برابری کرد و 5 گل تا رسیدن به مسی فاصله دارد.

نیمار با تعقیب لیونل مسی، به پله هم رسید

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال برزیل در دیدار افتتاحیه جام ملت های آمریکای جنوبی موسوم به کوپا آمریکا به دیدار ونزوئلا رفت و موفق شد با نتیجه 3 بر صفر از سد حریف خود عبور کرده واین رقابت ها را با قدرت آغاز کند. در این مسابقه که با درخشش نیمار همراه شد، سلسائو اولین سه امتیاز این تورنمنت را در گروهی که کلمبیا و اکوادور نیز در آن حضور دارند، کسب کرد.


نیمار در این بازی که یک گل زد و یک پاس گل نیز داد، کمی هم بدشانس بود وگرنه می توانست آمار بهتری نیز خلق کند. گل نخست برزیلی ها روی کرنر ارسالی نیمار به دست آمد اما توپ پس از برخورد به مدافع ونزوئلا به مارکینیوس رسید و به همین دلیل نمی توان آن را یک پاس گل محسوب کرد.


او سپس در دقیقه 64 از روی نقطه پنالتی گل دوم تیمش را به ثمر رساند. دقایقی بعد نیز روی همکاری خوب با باربوسا یک گل زیبا به ثمر رساند ولی به دلیل آفساید، گل نیمار مردود اعلام شد. اما در لحظات پایانی و روی نبوغ فردی نیمار، برزیل به گل سوم رسید. او پس از عبور از خط دفاعی حریف، دروازه بان ونزوئلا را نیز از پیش رو برداشت و با یک ارسال برای باربوسا، زمینه ساز گل سوم برزیل شد.

 

1612029


نیمار با پاس گلی که در این بازی به گابی گل داد، تعداد گلسازی هایش در لباس تیم ملی کشورش را به عدد 47 پاس گل رساند و در این زمینه با فوق ستاره دنیای فوتبال یعنی پله برابر شد. اسطوره برزیلی ها نیز در تیم ملی کشورش موفق شده بود 47 پاس گل بدهد و حالا نیمار بزودی می تواند از این آمار پله عبور کند.


وینگر برزیلی ها همچنین شب گذشته شصت و هفتمین گل ملی خودش را نیز به ثبت رساند. نیمار اکنون تنها 5 گل تا رسیدن به لیونل مسی فاصله دارد. ستاره آرژانتینی ها 72 گل برای تیم ملی کشورش به ثمر رسانده ضمن اینکه سونیل چتری مهاجم تیم ملی هند با 74 گل ملی، دیگر هدف نیمار برای سبقت در زمینه گل های ملی محسوب می شود.

دیدگاه‌ها