کد خبر : 1761513 | 24 خرداد 1400 ساعت 12:52 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

داوران لیگ‌برتری با ترس به ارومیه رسیدند!

شب گذشته پرواز ساعت 19:50 دقیقه تهران ارومیه پس از بلندشدن از زمین و ترک فرودگاه مهرآباد، پس از نیم ساعت دوباره به تهران بازگشته است.

داوران لیگ‌برتری با ترس به ارومیه رسیدند!

به گزارش "ورزش سه"، امروز در چارچوب هفته 29 ام رقابت های لیگ دسته اول، تیم فوتبال چوکا در ارومیه با نود مصاف می دهد؛ دیداری که نتیجه آن اهمیتی بسزایی برای تعیین سرنوشت هر دو تیم جهت بقا در مسابقات دارد و به همین جهت کمیته داوران فدراسیون فوتبال یکی از بهترین تیم های داوری خود را برای این مسابقه برگزیده است.


رضا کرمانشاهی که آخرین دربی تهران را سوت زده، به  همراه ابوالفضلی و منصوری که دو همراه علیرضا فغانی نیز در رقابت های بین المللی به شمار می روند، به همین جهت در ساعات پایانی روز یکشنبه 23 خردادماه به فرودگاه  مهرآباد آمده بودند، ولی شاید خودشان هم فکر نمی کردند که پروازی که با تاخیری تقریبا نیم ساعته فرودگاه مهرآباد را ترک کرده بود، خیلی زود ترس به دلشان بیندازد و سایر مسافران را نیز وحشت زده کند.


گفته می شود این پرواز به دلیل نقص یکی از رادارهایش، با صلاحدید خلبانِ پرواز به تهران بازگشته و علی رغم اینکه این پرواز با تعویض هواپیما درنهایت صحیح و سالم و البته با تاخیری چند ساعته به مقصد رسیده است، ولی چند مسافری به طور کلی قید پرواز را زده اند ودر تهران مانده اند.
در این پرواز همچنین چند عضو باشگاه چوکای تالش نیز حضور داشته اند.

دیدگاه‌ها