کد خبر : 1761550 | 24 خرداد 1400 ساعت 16:18 | 127.2K بازدید | 27 دیدگاه

به دنبال حفظ رکورد 20 بازی بدون باخت هستیم

بشار رسن: مهم نیست که ایران چقدر قدرتمند است

هافبک تیم ملی عراق گفت که امیدوار است تمامی بازیکنان و هم تیمی هایش برای دیدار فردا مقابل ایران، در روز خوب خودشان باشند.

بشار رسن: مهم نیست که ایران چقدر قدرتمند است

به گزارش "ورزش سه"، بشار رسن بازیکن تیم ملی فوتبال عراق بر عزم بالای همه بازیکنان تیم ملی کشورش برای پیروزی مقابل ایران و صعود به عنوان تیم نخست از مرحله مقدماتی جام جهانی تأکید کرد.


بشار رسن هافبک سابق پرسپولیس و تیم ملی عراق در نشست خبری پیش از بازی فردا گفت: این یک مسابقه مهم است. ما دو مسابقه آخر را به خوبی تمام کردیم و امتیازات کامل را گرفتیم. ما برای این مسابقه فردا آماده خواهیم بود و نتیجه مثبتی کسب خواهیم کرد.


او گفت: ما به دنبال کسب مجوز صعود به مرحله اصلی مقدماتی جام جهانی به عنوان تیم نخست هستیم. امیدوارم که همه بازیکنان در بازی فردا در روز خوب خودشان باشند.


وی تأکید کرد: این مسابقه مهم است و یک مسابقه سه امتیازی است. ما به هر مسابقه ای که وارد می شویم، تلاش می کنیم تا امتیاز کامل را بدست آوریم، به خصوص در 20 مسابقه اخیر که نتایج مثبتی کسب کردیم و رکورد خوبی داریم.


رسن در انتهای این نشست خبری سخنان خود را اینگونه به پایان رساند: مهم نیست که حریف چقدر قدرتمند باشد، ما آرزوی دستیابی به نتیجه مثبت را داریم.

 

دیدگاه‌ها