کد خبر : 1761605 | 24 خرداد 1400 ساعت 22:19 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

گل ریحان 1 - آرمان گهر 4

لیگ یک/ سقوط گل ریحان به لیگ 2 فوتبال ایران

تیم فوتبال گل ریحان با شکست مقابل آرمان گهر سیرجان، سقوطش به دسته پایین تر قطعی شد.

لیگ یک/ سقوط گل ریحان به لیگ 2 فوتبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ دسته اول، تیم های فوتبال گل ریحان البرز و آرمان گهر سیرجان در کرج به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری پر گل نماینده استان کرمان به پایان رسید.


در این بازی شاگردان محمود شافعی که هفته هاست در قعر جدول رده بندی به سر می برند، در دقیقه 22 و توسط سعید قائدی فر دروازه خود را باز شده دیدند. در ادامه و در دقایق پایانی نیمه نخست، عادل سرشار گل تساوی را برای گل ریحان به ثمر رساند تا نیمه نخست با نتیجه تساوی به پایان برسد.


اما در نیمه دوم این شاگردان قاسم شهبا در آرمان گهر بودند که سه بار توسط ایمان رازانی، سجاد حسامی و رضا پورمهدی آبادی دروازه حریف را باز کردند تا این بازی با نتیجه 4 بر یک به سود سیرجانی ها به پایان برسد.


با این نتایج، گل ریحان با 18 امتیاز در قعر جدول باقی ماند. هر چند آنها روی کاغذ هنوز شانس بقا دارند ولی این اتفاق عملا غیرممکن است. آنها باید در هر 5 دیدار باقی مانده خود به پیروزی دست پیدا کند. البته کرجی ها علاوه بر اینکه باید 5 دیدار باقی مانده خود را با برد پشت سر بگذارند بایستی در این دیدارها گلی دریافت نکنند و در سوی مقابل در مجموع این 5 مسابقه بیش از 33 گل به ثمر برسانند امری که بسیار سخت و عملا شدنی نخواهد بود. 


با این اوصاف سقوط نماینده البرز به رقابت های لیگ دسته دوم قطعی شد و باید این تیم فصل آینده در این رقابت ها به فعالیت خود ادامه دهد.

دیدگاه‌ها