کد خبر : 1761612 | 24 خرداد 1400 ساعت 22:32 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری آستارا 2- قشقایی شیراز 0

لیگ یک/ طوفان پنج دقیقه برای مدعی تازه

شهرداری آستارا در یک بازی خانگی موفق شد قشقایی را شکست دهد.

لیگ یک/ طوفان پنج دقیقه برای مدعی تازه

به گزارش "ورزش سه"، امروز در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال ایران دو تیم شهرداری آستار و قشقایی شیراز به میزبانی آستارایی ها به مصاف هم رفتند. قشقایی برای بهبود اوضاع خود در جدول به امتیاز گرفتن از این بازی نیاز داشت اما در نهایت دست خالی آستارا را ترک کرد.

 

این بازی در نیمه نخست رقابت بدون گل دنبال شد و دو تیم در گشودن دروازه حریف ناکام ماندند تا نیمه اول بازی برنده‌ای نداشته باشد.

 

در چهل و پنج دقیقه دوم این شهرداری بود که مصمم تر برای پیروزی به میدان آمد. تیم میزبان   بعد از دقیقه شصت توانست در پنج دقیقه طوفان به پا کند و پیروزی خانگی ارزشمندی را به دست آورد. ابتدا سعید طالبی در دقیقه شصت و سوم توانست قفل درواره قشقایی را باز کند 


 و پنج دقیقه بعد پژمان ثباتی برای بار دوم دروازه میهمان  را گشود تا به نوعی پیروزی آستارایی‌ها مسجل شود. در ادامه تلاش قشقایی برای به گل رسیدن بی نتیجه ماند تا بازی با همین دو گل خاتمه یابد.

 

با این پیروزی ارزشمند خانگی شهرداری آستارا سی و هشت امتیازی شد و در رتبه دوازدهم جدول ایستاد تا به هفته‌های پیش رو امیدوار تر باشد. قشقایی هم با سی و سه امتیاز در رده پانزدهم لیگ هجده تیمی آزادگان قرار دارد و در بازی‌های محکوم به کسب نتایج بهتر است.

دیدگاه‌ها