کد خبر : 1761637 | 25 خرداد 1400 ساعت 01:33 | 16.5K بازدید | 2 دیدگاه

اسپانیا 0-0 سوئد: تیم انریکه نمی‌خواست ببرد

تیم ملی اسپانیا در اولین دیدارش در رقابت های یورو 2020 مقابل سوئد به تساوی 0-0 رسید.

اسپانیا 0-0 سوئد: تیم انریکه نمی‌خواست ببرد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوئیز انریکه در این دیدار کاملا برتر از حریف بودند اما علی رغم موقعیت های زیادی که داشتند نتوانستند به گل برسند و در نهایت به یک امتیاز از این دیدار رضایت دادند.

اسپانیا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بر توپ و میدان مسلط بود اما دفاع فشرده سوئد مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می‌شد. برتری اسپانیایی ها ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 16، روی ارسال دیدنی کوکه، این دنی اولمو بود که می توانست با یک ضربه سر تماشایی دروازه را باز کند اما واکنش عالی اولسن، دروازه سوئد را نجات داد.

 

1612251

 

در ادامه بازیکنان سوئد برای دقایقی پیش کشیدند اما خیلی زود اسپانیایی ها بار دیگر بر بازی مسلط شدند و در دقیقه 29، این بار نوبت اولمو بود که برای کوکه موقعیت سازی کند اما ضربه ستاره اتلتیکو مادرید هم از بالای دروازه به بیرون رفت.

در حالی که سوئدی ها تلاش می کردند روی ضدحملات برای اسپانیا دردسرساز شوند، در دقیقه 38، روی اشتباه دانیلسون، آلبا یک موقعیت بسیار خوب برای موراتا ایجاد کرد اما مهاجم اسپانیا با یک ضربه بسیار بد این موقعیت را از دست داد.

دو دقیقه بعد چیزی نمانده بود که سوئد روی اولین موقعیت جدی اش در این دیدار به گل بزند اما ضربه خطرناک ایزاک را مارکوس یورنته به کمک تیر دروازه دفع کرد و در نهایت اونای سیمون توپ را مهار کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول هم این اسپانیا بود که تیم برتر میدان بود اما در نهایت در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

 

1612253

 

در نیمه دوم هم اسپانیا شروع بهتری داشت و در دقیقه 50، موراتا بار دیگر صاحب توپ شد اما ضربه او این بار هم از کنار دروازه سوئد به بیرون رفت.

در ادامه بازی متعادل تر دنبال شد تا اینکه در دقیقه 61، سوئد بار دیگر روی یک ضدحمله، صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد اما پاس ایزاک را بِرگ از مقابل دروازه به بیرون فرستاد.

انریکه تلاش کرد با فرستادن نیروهای تهاجمی تازه نفس به زمین از جمله تیاگو آلکانتارا و سارابیا، روند بازی را به سود تیمش تغییر بدهد اما باز هم این بازیکنان سوئد بودند که با دفاع پرتعداد، مانع از باز شدن دروازه تیم شان شدند.

 

1612252

 

در دقیقه 90، روی ارسال عالی سارابیا، این خوزه مورنو بود که می توانست با سر قفل دروازه سوئد را باز کند اما باز هم اولسن با یک واکنش خوب، مانع از گلزنی مهاجم اسپانیا شد و در نهایت بازی با همان نتیجه 0-0 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها