کد خبر : 1761656 | 25 خرداد 1400 ساعت 09:18 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

پس از تساوی برابر سوئد؛

لوییس انریکه: ما با فاصله تیم بهتر زمین بودیم

با وجود تساوی بدون گل اسپانیا برابر سوئد در نخستین بازی این تیم در یورو 2020، لوییس انریکه از عملکرد شاگردانش راضی بود.

لوییس انریکه: ما با فاصله تیم بهتر زمین بودیم

به گزارش "ورزش سه"، پس از تساوی بدون گل اسپانیا برابر سوئد، لوییس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، درباره برتری واضح اسپانیا در این بازی صحبت کرد و از عملکرد آلوارو موراتا که دو بخت مسلم گلزنی را از دست داد، دفاع کرد.

مارکوس برگ نیز یک شانس گلزنی برای سوئدی را از دست داد اما اسپانیا با 954 پاس در این بازی برتری محسوسی بر سوئد با 174 پاس داشت.

 

1612296

 

لوییس انریکه گفت: "به نظرم آلوارو مسابقه خیلی خوبی داشت. البته ما همه می خواهیم که از شانس هایمان استفاده کنیم اما بقیه بازیکنان هم شانس هایی داشتند. به نظرم او به این موضوع عادت دارد اما ما همه دوست داریم که حمایت هواداران را داشته باشیم.

اما فوتبال همین است. خوب می شد اگر می توانستیم یک پیروزی را به هواداران تقدیم کنیم چرا که در بیشتر دقایق بازی آنها امروز فوق العاده بودند.

مثل هیمشه این بازی را هم با جزییات بررسی و آنالیز خواهیم کرد.

اما در این مورد فکر می کنم که همه چیز بسیار روشن است. همه ما دیدیم که امروز چه اتفاقی افتاد و چیز زیادی برای بررسی وجود ندارد. ما با فاصله تیم بهتر زمین بودیم.

حریف تلاش کرد که عقب بکشد و دفاع کند، ما کاملا بازی را کنترل کردیم و سعی کردیم که تا جایی که ممکن است شانس های گلزنی ایجاد کنیم.

 

1612292

 

به اندازه کافی شانس داشتیم که بتوانیم این بازی را ببریم. چه چیزی اشتباه پیش رفت؟ این حقیقت که در واقع ما نتوانستیم از این شانس ها استفاده کنیم. خیلی واضح بود و همه ما شاهد آن بودیم.

احساس من هم با تماشاگران و خبرنگاران چندان متفاوت نیست. ما برابر حریفی که تصمیم گرفته بود فقط به دفاع و دفاع بپردازد و می خواست روی توپ های بلند فرصت ایجاد کند، تیم برتر بودیم.

آنها فقط یک شانس داشتند واگر گل می شد واقعا غیرمنصفانه بود. روز خوبی بود برای پیروزی بود اما ما دست از تلاش برنخواهیم داشت.

کمبود گل؟ این همان حرف های همیشگی است. آنچه که ما سعی در عملی کردن آن داریم ایجاد موقعیت های زیاد گلزنی است و برای رسیدن به این منظور باید کارمان را به بهترین نحو انجام دهیم.

زمین در رسیدن به این هدف زیاد به ما کمک نکرد، بهترین بازیکنان ما نمی توانستند توپ را خیلی خوب کنترل کنند. زمین چمن باید بهتر شود. اما این عذر و بهانه نیست. ما شانس هایی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. من با بدشانسی در چنین بازی هایی شکست خورده ام."

 

1612293

 

تیم اسپانیا و به خصوص موراتا در دقایقی از بازی به دلیل عدم موفقیت در گلزنی توسط هواداران اسپانیایی حاضر در ورزشگاه هو شدند. لوییس انریکه اما در این مورد چندان نگران نیست.

لوییس انریکه همچنین درباره موراتا افزود: "من دیده ام که موراتا مورد تشویق هم قرار گرفته است. به نظر من او بازیکن فوق العاده ای است که در حمله و دفاع خیلی چیزها را درست انجام داد. او گلی نزد و باید این موضوع را حل کند و با آن کنار بیاید. او به این چیزها عادت دارد. بازی کردن با حضور تماشاگرانی که طرفدار شما هستند خیلی راحت تر است. امیدوارم در بازی بعد این موضوع تغییر کند.

حضور تماشاگران عالی بود و به ما کمک کرد. روز شنبه هم انتظار مشابهی داریم. بازی کردن برابر حریفانی که مثل سوئد کار می کنند دشوار است. با لهستان و اسلواکی نیز همین داستان ها را خواهیم داشت."

 

 

دیدگاه‌ها