کد خبر : 1761668 | 25 خرداد 1400 ساعت 10:44 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی؛ صدور حکم بازیکن و باشگاه متخلف

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بنا بر مشمول بودن یک بازیکن و سود بردن باشگاه از آن، رای به بازنده شدن طی پنج دیدار توسط باشگاه نفت امیدیه را صادر کرد تا جدول لیگ دو دستخوش تغییرات زیادی شود.

به گزارش "ورزش سه"، نفت امیدیه که اکنون در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها در گروه دوم با حضور در جایگاه دوم شانس صعود به مرحله پلی‌آف را داشت، اکنون با رای کمیته انضباطی و شکست طی سه دیدار از این مهم جا خواهد ماند.

 

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با تایید سود بردن باشگاه نفت امیدیه از بازیکنی مشمول، این باشگاه را طی پنج دیدار مقابل شهرداری ماهشهر، پاس همدان، مس شهربابک، شهید قندی یزد و شاهین بندرعامری، این باشگاه از جایگاه دوم خود فاصله گرفته و سقوطی ناامیدکننده را به رتبه پایین جدول تجربه خواهد کرد تا از حضور در مرحله پلی‌آف نیز محروم شود و این شانس را به تیم‌های شاهین بندرعامری، شهرداری ماهشهر، شهید قندی یزد بدهد.

 

پیش از این مس شهربابک موفق شده بود با اقتدار و حضور در صدر جدول پیش از پایان این رقابت‌ها جواز صعود به لیگ آزادگان را دریافت کند. شهربابکی‌ها که در فصل گذشته با بدشانسی بزرگی مواجه شده بودند، در این فصل با مدیریت عباس قشمی و تحت هدایت وحید رضایی عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به جا گذاشتند تا سهمیه کرمانی‌ها را در لیگ دسته اول افزایش دهند.

 

نفت امیدیه نیز به واسطه استفاده از مسعود اشرفی که مشمول سربازی محسوب می‌شد، ضمن جریمه نقدی و سقوط به رتبه پایین‌ و از دست دادن شانس صعود، جدول گروه دوم را دستخوش تغییرات کرد تا تیم‌های دیگر شانس صعود به پلی‌آف را داشته باشند.

 

1612324

 

1612325

دیدگاه‌ها