کد خبر : 1761671 | 25 خرداد 1400 ساعت 10:52 | 23.8K بازدید | 1 دیدگاه

بِرگ چگونه این توپ را گل نکرد؟ (عکس)

مهاجم تیم ملی سوئد یکی از فراموش نشدنی ترین حسرت های فوتبالی خود را امشب مقابل اسپانیا رقم زد.

بِرگ چگونه این توپ را گل نکرد؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های اسپانیا و سوئد در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که شاگردان انریکه مالک مطلق توپ و میدان در طول 90 دقیقه بودند؛ با وجود این برتری محسوس اما سوئدی ها 2 موقعیت زهردار داشتند که هواداران تیم حریف را تا مرز سکته پیش برد.

 

موقعیت اول را در نیمه اول شاهد بودیم؛ جایی که بعد از حملات پر تعداد اسپانیا، سوئد اولین و آخرین خطر جدی خود را روی دروازه این تیم ایجاد کرد و طی آن ضربه خطرناک ایزاک را مارکوس یورنته به کمک تیر دروازه دفع و در نهایت اونای سیمون توپ را مهار کرد.

 

در نیمه دوم سوئدی ها مثل 45 دقیقه اول، یک موقعیت جدی روی دروازه حریف ایجاد کردند و همین یک موقعیت می رفت که به تنها گل بازی تبدیل شود؛ بی دقتی عجیب مهاجم سوئد اما این فرصت بزرگ را از زردپوشان گرفت تا اسپانیا در شبی که نتوانست مزد برتری خود را بگیرد، حداقل تیم بدشانس بازی لقب نگیرد.

 

1612330

 

در صحنه یاد شده که در دقیقه 61 روی دروازه اسپانیا خلق شد، سوئدی ها روی یک ضد حمله در موقعیت باز کردن دروازه حریف قرار گرفتند اما پاس ایزاک را مارکوس بِرگ، مهاجم 34 ساله سوئدی ها که سابقه 87 بازی ملی و 24 گل زده را دارد در دهانه دروازه به بی دقت ترین شکل ممکن راهی اوت کرد؛ در حالی که دروازه خالی مقابل او قرار داشت و مدافعی هم او را تحت فشار قرار نداده بود. برگ پس از هدر دادن این توپ در حالی که بهت زده شده بود، توان برخاستن از زمین را نداشت.

 

1612329

دیدگاه‌ها