کد خبر : 1761695 | 25 خرداد 1400 ساعت 12:13 | 24.9K بازدید | 2 دیدگاه

ویسی و تلخ ترین شکست دوران مربیگری (عکس)

تیم فوتبال خیبر خرم آباد روز گذشته با شکستی بدموقع مقابل هوادار، شانس هایش برای صعود به لیگ برتر کمتر شد.

ویسی و تلخ ترین شکست دوران مربیگری (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و نهم رقابت های دسته اول لیگ آزادگان، روز گذشته تیم فوتبال خیبر خرم آباد در استادیوم غدیر تهران در یک دیدار حساس و سرنوشت ساز، مقابل هوادار با یک گل تن به شکست داد تا با افزایش فاصله لرستانی ها با صدر، صعود آنها به لیگ برتر سخت و پیچیده شود.


عبدالله ویسی که پس از حضور در خیبر خرم آباد توانست با کسب نتایج خوب و امیدوار کننده آنها را به یک تیم مدعی صعود به لیگ برتر تبدیل کند، در سه بازی اخیر دست خالی زمین بازی را ترک کرد در حالیکه کسب نتایج لازم می توانست آنها را به رتبه دوم جدول رده بندی برساند.


خیبر پس از 6 پیروزی متوالی در همه رقابت ها، در هفته بیست و چهارم مقابل آرمان گهر با نتیجه عجیب و دور از انتظار تن به شکست داد. اما پس از این باخت آنها دو بازی مقابل رایکا و گل ریحان را با پیروزی پشت سر گذاشته و در این دو بازی 8 گل نیز به ثمر رساندند تا اینکه شروع نتایج بد این تیم آغاز شد.

 


خیبر در سه هفته متوالی باید به مصاف تیم های مدعی و قدرتمندی می رفت. آنها ابتدا در خوزستان مقابل استقلال با نتیجه یک – یک متوقف شدند و سپس در بازی با فجرسپاسی در شیراز به تساوی بدون گل دست یافتند و در ادامه نیز روز گذشته با یک گل برابر هوادار مغلوب شدند و با از دست دادن 7 امتیاز در این سه دیدار، فاصله آنها با صدر جدول به 8 امتیاز رسید در حالیکه پیروزی در این بازی ها می توانست آنها را به رده دوم برساند.


خیبر که با 36 گل زده بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد، در این سه بازی فینال گونه در رسیدن به گلزنی ناکام بود و تنها یک بار در اهواز توسط عارف رستمی و از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد. تیمی که در دیدارهای گذشته با زوج رستمی و افشین حریفان را به زانو درآورده بود، نتوانست در دیدارهای سرنوشت ساز کاری از پیش ببرد.


به هر حال خیبر با اینکه در دیدار روز گذشته مقابل هوادار به مانند سایر بازی هایی که در نیم فصل دوم انجام داده است، روی بازی مسلط بود اما در راه باز کردن دروازه حریف ناکام بود. این شکست بدموقع به ضرر خرم آبادی ها تمام شد چرا که ضمن افزایش یافتن فاصله با صدر، آنها سه امتیاز را به یکی از رقیبان مستقیم و اصلی خود واگذار کردند و ممکن است به رویای لیگ برتری شدن خیبر پایان دهد.

 


شاید هواداران این تیم اکنون حسرت نتایج ضعیف ابتدای فصل را می خوردند. جایی که پس از حضور ویسی، آنها روند بسیار خوبی را آغاز کردند و اگر میانگین امتیازاتی که آنها در نیم فصل دوم کسب کرده اند را نیز در نیم فصل نخست به دست می آوردند، اکنون مدعی اصلی صعود به لیگ برتر محسوب می شدند.


به هر حال خرم آبادی ها با شکست روز گذشته، فاصله شان با صدر افزایش یافته و باید در انتظار شکست رقبا بنشینند. عبدالله ویسی با اینکه تیمش روز گذشته بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت اما یکی از تلخ ترین شکست های دوران مربیگری خود را تجربه کرد.

دیدگاه‌ها